cb92 wrote:Zo deze is binnen!
Related topics
- View the latest post: Degos & Re-Done vs Prefix & Density feat. MC Livid - Fight Your Fears (THER-168)
- View the latest post: Prefix & Density - Brutal EP (THER-156)
- View the latest post: Prefix & Density - Contrast / Your Soul (THER-152)
- View the latest post: Udex, Prefix & Density - Heart for Hardstyle 68
- View the latest post: Theracords Radio Show February 2013: Prefix & Density
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: The Pitcher - Up To No Good (IAH242)
- View the latest post: Hard Driver & Digital Punk - MONSTERS (DWX??)
- View the latest post: Aftershock - Let Go EP
- View the latest post: D-Charged & Serzo - See The Sun Again (DWXxxx)
- View the latest post: Devin Wild - We Desire (SCANxxx)
Moderators
TOTY van 2016 is ook weeral bekend! 
Voor het eerst in mijn leven muziek gekocht, deze verdient het! 
Edit: verdient
Edit: verdient
Last edited by MelvinFR on 08 Jan 2016 16:29, edited 1 time in total.
Nou, ik heb hem ook maar aangeschaft.MelvinFR wrote:Voor het eerst in mijn leven muziek gekocht, deze verdiend het!
Inderdaad meer dan terecht, dit moet toch wel op 1 te krijgen zijn
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Laat ik een handje meehelpen dan.
Momenteel op 2. Maandag op 1 moet te doen zijn! Geeft een duidelijk signaal af lijkt mij.
DitRTM93 wrote:Laat ik een handje meehelpen dan.
Maar dan wel verdient met een T.MelvinFR wrote:Voor het eerst in mijn leven muziek gekocht, deze verdiend het!
Last edited by Chroman on 28 Jan 2016 20:32, edited 1 time in total.
Bedankt voor deze vocabulaire les.Chroman wrote:Maar dan wel verdient met een T.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
Kan niet inloggen op me mobiel trouwens, iemand meer dat probleem, koop em straks na het werk wel. Gare site kan het soms ook zijn.
EDIT: ging niet hier over
Last edited by wootum on 10 Jan 2016 13:46, edited 1 time in total.
Ongekend hoe vaak ik deze thuis al op heb gezet en hij gewoon nog steeds niet verveelt! 
Wat een gevoel zit er in deze plaat, echt ongekend. Ontzettend sfeervol en fenomenaal stukje muziek. Eindelijk weer eens een plaat die echt de essentie van Hardstyle, althans voor mij, weer naar boven brengt. Wel eeuwig zonde dat er geen tweede climax in zit, zo'n prachtige melodie vraagt gewoon om meer.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
En terecht. trouwens ik merkte op dat bij downloads in mijn folder dat de track in plaats van spaties _ gebruikt.
Ik doe normaal altijd zelf de moeite om er spaties van te maken. Maar is hier een andere oplossing eigenlijk voor om dat makkelijker te doen als je bijvoorbeeld een hele cd hebt.
Ik vind die titels met underscore echt maar helemaal niks.
Ik doe normaal altijd zelf de moeite om er spaties van te maken. Maar is hier een andere oplossing eigenlijk voor om dat makkelijker te doen als je bijvoorbeeld een hele cd hebt.
Ik vind die titels met underscore echt maar helemaal niks.
Je kan er vast wel scripts voor maken die de underscores vervangen door spaties en hoofdletters zetten aan 't begin van artiesten en titels, maar zou zelf niet weten hoe. Ik doe het geeoon2handmatig altijd.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 17 days ago
Bedankt voor deze pro tip. Ik heb CKRename niet kunnen vinden, tenminste een werkbare download link, en ben toen al gauw bij bulk rename gekomen. En die doet exact wat ik wildeb-plan wrote:Ik gebruik hier CKRename voor