Zal wel zijn omdat het een raw plaat is en dit niet zo goed bij Dirty Workz past. Waarom het dan niet op Anarchy komt moet je mij niet vragenM Unic wrote:Wp bij Unite?Ik heb zo te zien iets gemist?
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
zeg het niet vaak maar dit klinkt helemaal nergens naar 
Zal het live niet eens zo slecht doen, denk ik. Verder een prima plaat voor Unite begrippen, maar geef mij hun normale platen maar. 
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 hour ago
Zal indd live best wel hard gaan. Maar doe mij de normale WP maar met lekkere zweef melodieen
Waren vast en zeker dronken bij het maken van deze track.
Net iets te geforceerd imo
Net iets te geforceerd imo
Belachelijk dat ze deze troep releasen en we nog steeds zitten te wachten op parels als Universe

Sjee, wat is dit... Je zou haast zeggen dat ze t bewust zo slecht hebben gedaan, maar dat t dan ook nog gereleased wordt...
Het lijkt mij ook een haast met opzet in elkaar gezet "raw" hardstyle nummertje, wat bedoelt is tegen de "raw" hardstyle scene.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Zou mij niks verbazen, ze geven namelijk best af op de raw sceneAwethority wrote:Sjee, wat is dit... Je zou haast zeggen dat ze t bewust zo slecht hebben gedaan, maar dat t dan ook nog gereleased wordt...
Titel past denk ik wel bij het productie proces van de plaat.
Ongetwijfeld een eenmalige release omdat een label met een beetje zelfrespect dit soort bagger natuurlijk niet wil releasen. Twijfel er niet aan dat ie live heerlijk gaat, maar dat gaat elke kick+screech.
Ik betwijfel anders ten zeerste of dit live lekker gaat. Maar als het een beetje mee zit zal ik deze nooit live horen en het dus (helaas) niet kunnen bevestigen.
-
S
Hopen dat dit iets eenmaligs is. In LQ klonk het nog wel dik maar is nu wel erg ondermaats. Komt in alles tekort. 2,0
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Vind het live meer een komisch iets. Na 55 minuten alleen maar euforische, zweverige platen ineens zo'n plaat had de 2 keren dat ik hem live heb gehoord wel een geniaal effectDelt-A wrote:Ik betwijfel anders ten zeerste of dit live lekker gaat. Maar als het een beetje mee zit zal ik deze nooit live horen en het dus (helaas) niet kunnen bevestigen.
En hier zou je voor moeten betalen.