Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Technoboy, Tuneboy & Isaac - CTRL (TTC131)

Label: Titanic Records
WEB release: 11/09/2015

Tracks:
1. Technoboy, Tuneboy & Isaac - CTRL

Samples:
View on YouTube

Bron: http://www.junodownload.com/products/tu ... 886512-02/
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
Leuk trackje :) Wordt wel vrolijk van die melodie in de laatste climax. Melodie in de 2e climax alleen net iets te kermis-achtig.
Hardtraxxer
397 posts member since 2010
last seen Apr 2017
Echt alles gerecycled pfff, slappe reverse en zelf die melodie is afgekeken van Lowriders - Don't Get Back :/
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Wel geinig, melodie in climax heeft idd wel wat van Don't get back
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Slappe rev inderdaad, en geluidje in de mid ook al 100x gehoord en idee van de melo komt ook rechtstreeks uit voorgenoemde plaat. Je kunt horen dat hier heel veel tijd in is gestoken. Gelukkig waren ze met z'n drieën dus is het half uur waarschijnlijk goed verdeeld.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
TiMOTHYb wrote:Slappe rev inderdaad, en geluidje in de mid ook al 100x gehoord en idee van de melo komt ook rechtstreeks uit voorgenoemde plaat. Je kunt horen dat hier heel veel tijd in is gestoken. Gelukkig waren ze met z'n drieën dus is het half uur waarschijnlijk goed verdeeld.
Ik zie dit ook echt als een nummer om 'weer iets nieuws naar buiten te kunnen brengen' in plaats van echt 'hoogwaardige nieuwe muziek te creëren'.
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
wootum wrote:
TiMOTHYb wrote:Slappe rev inderdaad, en geluidje in de mid ook al 100x gehoord en idee van de melo komt ook rechtstreeks uit voorgenoemde plaat. Je kunt horen dat hier heel veel tijd in is gestoken. Gelukkig waren ze met z'n drieën dus is het half uur waarschijnlijk goed verdeeld.
Ik zie dit ook echt als een nummer om 'weer iets nieuws naar buiten te kunnen brengen' in plaats van echt 'hoogwaardige nieuwe muziek te creëren'.
Helemaal mee eens, ik heb het gevoel dat de inspiratie van de twee heren van TNT ver te zoeken is, waar blijven de tijden van Rage, maar ook van Countdown, Uttawanka?
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Ik had heel erg weinig verwachtingen bij deze samenwerking. Helaas hebben ze daar geen eens aan voldaan.