Heel erg lekker! 
Related topics
- View the latest post: Devin Wild - Components Of Matter 2020/Meltdown (Devin Wild 2020 Kick Edit) (SCANTRAXX346)
- View the latest post: Armin van Buuren ft. Sam Martin - Wild Wild Son (Devin Wild Remix) (ARMD1485)
- View the latest post: Atmozfears & Devin Wild ft. MERYLL - Long Way Home (SCAN449)
- View the latest post: Atmozfears & Devin Wild ft. David Spekter - Breathe 2020 (SCANTRAXX351)
- View the latest post: Wild Motherfuckers - Wild Wild West / Ruby Rain [Q080]
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Wel heel erg gerecyclede sounds dit, maar doet me daarnaast ook helemaal niks. Vervelende synth en kicks staan me niet aan.
Dit, komt me iets te makkelijk over en die uit de hand gelopen snare werkt voor mij ook niet.wootum wrote:Wel heel erg gerecyclede sounds dit, maar doet me daarnaast ook helemaal niks. Vervelende synth en kicks staan me niet aan.
lekkere track, en dat van de sounds klopt wel, maar die plaat lag er al weer ong een half jaar.
Heerlijk dat zweverige in deze track..

Wat een heerlijke plaat! Titel Nature's Gasp vind ik ook helemaal passen, het doet me echt een beetje denken aan die relax-cd's met natuurgeluiden enzo. Fijn! 
Atmosfearz draaide ook nog een versie met Gold Skies vocals in de break, die ik er wel goed bij vind passen:
View on YouTube
View on YouTube
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Heerlijke plaat, zat al een tijdje op deze te wachten.
Atmozfears beleefd een goed jaar kwa producties en releases
Atmozfears beleefd een goed jaar kwa producties en releases
Eens! Atmozfears is een behoorlijk grote jongen geworden, wat een kwaliteit komt hij toch mee aanzetten de laatste jaren. Zowel dit soort nummers als z'n lompere tracks doen me altijd wel wat!
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Vind het met name erg knap van hem, dat hij zowel euforische hardstyle kan maken als de iets hardere kant, alla Singularity, Hate.
Die jongen heeft echt de potentie om net zo goed als Headhunterz te worden, in deze scene dan.
Die jongen heeft echt de potentie om net zo goed als Headhunterz te worden, in deze scene dan.