Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
M
Schande! De eerste paar jaar waren PP best tof. Leuke style en verfrissende tracks, maar die hele hype van vage edm-house hardstyle kan echt niet. Ik luister niet voor niks hardstyle. Ik weet niet of dit komt, omdat de scene internationaal heel hard gaat en de mensen deze sound leuker vinden daar of dat de Nederlandse artiesten gewoon softies zijn geworden en niks degelijks meer kunnen produceren, maar dit moet echt stoppen! Met een portfolio waar Nederland trots op moet zijn waar deze hele scene mee opgebouwd is, moet je je in mijn ogen diep schamen om met zulke tracks te komen. Laatste jaren niet heel erg actief meer in de scene, maar ik volg het nog wel en de laatste tijd vaak met pijn aan het hart
.
Moet zeggen dat die intro behoorlijk wat drive heeft
Climax heeft wat weg van de eerder pp style, vet dus! Zijn goed bezig sinds hit the bong.
Climax heeft wat weg van de eerder pp style, vet dus! Zijn goed bezig sinds hit the bong.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
-
B
Kroes?
-
KHardtraxxer
- 331 posts member since 2014
- last seen 1 hour ago

On-Topic : Leuke plaat, Niet meer niet minder.
Ik vind alles voor de climax ronduit kut. De melodie is geinig, maar niet meer dan dat. Jammer, want ik vond Hit the Bong heel gaaf.
Op die vocals na een vette plaat! Die PP sounds klinken wel erg goed altijd. 
Mitzinator wrote:Psyko Punkz ft. Murda - Doutzen (DWX-255)