oke dit vind ik dus niks anders dan kut
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
- View the latest post: RUTGER VAN BARNEVELD - ZWOELE ZOMERNACHTEN (THE VISION HARDSTYLE BOOTLEG)
Moderators
-
IHardtraxxer
- 155 posts member since 2015
- last seen Apr 2017
Kheb wel zin in p#ssy gekregen maar het klinkt helemaal nergens naar.
Ik weet eigenlijk niet zo zeer wat ik met deze informatie moet doenIHanterI wrote:Kheb wel zin in p#ssy gekregen maar het klinkt helemaal nergens naar.
-
S
Heb er ook bijzonder weinig mee maar als free nog wel te pruimen. Er voor betalen zou ik niet doen.
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Ach voor op pussylounge is het een leuke track, en hij is gratis, dus kan altijd erger 
Precies, en voor de vorm flatsen ze er maar het label Hardstyle op... is ook allemaal geen rampCiRiXxX wrote:Ach voor op pussylounge is het een leuke track, en hij is gratis, dus kan altijd erger
Neejoh lekker blijven draaien en feesten organiseren. Sfeer is altijd prima. Dit hoeft van mij ook niet zo, maar goed er zijn nog twee anderen bij waarvan je wel zou verwachten dat ze wat leuks kunnen maken.hoebedoelje wrote:Darkraver, ga eens met pensioen!
Een beetje de evolutie van French Tek/Jump in een modern jasje lijkt Freestyle wel. Zal vast wel goed liggen in de doelgroep, maar niet aan mij besteed
.
-
CHardtraxx Addict
- last seen Aug 2016
Inderdaad al zou Isaac deze wel draaienRickzel wrote:Precies, en voor de vorm flatsen ze er maar het label Hardstyle op... is ook allemaal geen rampCiRiXxX wrote:Ach voor op pussylounge is het een leuke track, en hij is gratis, dus kan altijd ergerDenk niet dat je dit vaak langs zult horen behalve op de freestyle stages.
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Denk dat die bedoelt dat die hetero is.Nuracore wrote:Ik weet eigenlijk niet zo zeer wat ik met deze informatie moet doenIHanterI wrote:Kheb wel zin in p#ssy gekregen maar het klinkt helemaal nergens naar.
-
CHardtraxx Addict
- last seen Aug 2016
Of hij wil je dat laten denkenfrankhardenberg wrote:Denk dat die bedoelt dat die hetero is.Nuracore wrote:Ik weet eigenlijk niet zo zeer wat ik met deze informatie moet doenIHanterI wrote:Kheb wel zin in p#ssy gekregen maar het klinkt helemaal nergens naar.