In dit geval was het al goud imo.Khadber wrote:DitDuruz wrote:Alles wat Bas aanraakt verandert in goud.
Zeer vette remix geworden zeg. Heerlijke melo.
In dit geval was het al goud imo.Khadber wrote:DitDuruz wrote:Alles wat Bas aanraakt verandert in goud.
Hier ben ik het mee eens. Ik mis een beetje drive en energie, iets wat het oude nummer veel meer had naar mijn gevoelBuzzLightyear wrote:Ik pas: het origineel vind ik vele, maar dan ook veeeeele malen sterker.
BuzzLightyear wrote:Ik pas: het origineel vind ik vele, maar dan ook veeeeele malen sterker.
Jup, geldt ook voor mij.hoebedoelje wrote:BuzzLightyear wrote:Ik pas: het origineel vind ik vele, maar dan ook veeeeele malen sterker.
Moest er inderdaad wel even aan wennen. Nu wat vaker geluisterd en zowaar een hele fijne plaat geworden.Khadber wrote:Prima remix! Heel even wennen om deze plaat en vocals weer regelmatig te horen, maar wel een lekker plaatje!
Sluit me hierbij aanJordi wrote:Moest er inderdaad wel even aan wennen. Nu wat vaker geluisterd en zowaar een hele fijne plaat geworden.Khadber wrote:Prima remix! Heel even wennen om deze plaat en vocals weer regelmatig te horen, maar wel een lekker plaatje!
Ik sluit me hier ook bij aan. Desondanks wel een aardig plaatje.wootum wrote:Jup, geldt ook voor mij.hoebedoelje wrote:BuzzLightyear wrote:Ik pas: het origineel vind ik vele, maar dan ook veeeeele malen sterker.
hoebedoelje wrote:BuzzLightyear wrote:Ik pas: het origineel vind ik vele, maar dan ook veeeeele malen sterker.
wootum wrote:Jup, geldt ook voor mij.hoebedoelje wrote:BuzzLightyear wrote:Ik pas: het origineel vind ik vele, maar dan ook veeeeele malen sterker.