Artwork: Secutor - Flash-Back Set #1
HS Show

Secutor - Flash-Back Set #1

Show
Flash-Back Set #1
YouTube

Tracklist · 18 tracks

1. 01Wildstylez - Back 2 BasicsWildstylez - Back 2 Basics / Huh? (Digital Age 00?) on Tracks
  2. 02. Abyss & Jugde - The VisionAbyss & Judge - The Vision / Rok It (DMW035) on Tracks
  3. 03The Prophet - DipswitchThe Prophet - Dipswitch / OG Pimp (SCSP012) on Tracks
  4. 04Blademasterz - In The EndBrennan Heart - Midifilez Sampler 001 (MY018) on Tracks
  5. 05Wildstylez - Muzic or noizeWildstylez - Muzic Or Noize / The Moon (SCREL017) on Tracks
  6. 06Headhunterz - WoznotwozHeadhunterz - Woznotwoz on Tracks
  7. 07Brennan Heart - MomentoBrennan Heart - Memento / Remember, Remember... (MY009) on Tracks
  8. 08Deepack And Josh & Wesz - Durty 7Deepack And Josh & Wesz - Keep It Alive (HC019) on Tracks
  9. 09Zany - VoltZany - Volt / Inflator (FUSION035-5) on Tracks
  10. 10Max Enforcer - GoldMax Enforcer - Gold (TILLTG001) on Tracks
  11. 11Killaheadz - Fix Your SpeakerzKillaheadz - Fix Your Speakerz EP (INFEXHS003) on Tracks
  12. 12Alpha2 & Wildstylez - AtrociousAlpha² & Wildstylez - Atrocious (A2R012) on Tracks
  13. 13Frontliner - On The RiseScantraxx Special 027 - Sampler (Scantraxx/Scantraxx Special 027) on Tracks
  14. 14Max Enforcer Ft. The Rush - Fade To Black (official Black Anthem)Max Enforcer feat. The Rush - Fade to Black (TILLT003) on Tracks
  15. 15Toneshifterz - Angels & DemonsToneshifterz - Angels & Demons EP Part 1 (FUS069-5) on Tracks
  16. 16Crypsis - Gangsta ShitCrypsis - Nackt on Tracks
  17. 17Ran-D & Zatox - HecticRan-D & Zatox - Hectic on Tracks
  18. 18B-front - Dark SideB-Front - Development / Darkside on Tracks
S
last seen Aug 2015 4 postssince 2015
View on YouTube

Na eindelijk verhuist te zijn en mijn plekje te hebben kon ik eindelijk iets doen wat ik ook graag wou doen.
1x in de maand een Flash-back setje opnemen inclusief beelden voor de Youtube kanaal. Studiotje nog niet helemaal af maar kon niet wachten. Dus hierbij mijn eerste flash-back setje! :clap:

Tracklist:

1. Wildstylez - Back 2 Basics
2.. Abyss & Jugde - The Vision
3. The Prophet - Dipswitch
4. Blademasterz - In The End
5. Wildstylez - Muzic or noize
6. Headhunterz - Woznotwoz
7. Brennan Heart - Momento
8. Deepack And Josh & Wesz - Durty 7
9. Zany - Volt
10. Max Enforcer - Gold
11. Killaheadz - Fix Your Speakerz
12. Alpha2 & Wildstylez - Atrocious
13. Frontliner - On The Rise
14. Max Enforcer Ft. The Rush - Fade To Black (official Black Anthem)
15. Toneshifterz - Angels & Demons
16. Crypsis - Gangsta Shit
17. Ran-D & Zatox - Hectic
18. B-front - Dark Side

Enjoy
Donateur
last seen Aug 2024 15,013 postssince 2010
Waarom tease je steeds 1 beat? Kun je best een keertje doen, maar een langere tease kan toch ook gewoon vet zijn? Hierdoor zijn je overgangen gelijk zo abrupt ook. Die bass switch naar MoN kan echt vet zijn, maar dan moet het wel duidelijk zijn van welke plaat naar welke plaat je mixt. Nu gooi je hem in een keer over waardoor dat niet echt overkomt.

Dikke lijst trouwens. :)
S
last seen Aug 2015 4 postssince 2015
TiMOTHYb wrote:Waarom tease je steeds 1 beat? Kun je best een keertje doen, maar een langere tease kan toch ook gewoon vet zijn? Hierdoor zijn je overgangen gelijk zo abrupt ook. Die bass switch naar MoN kan echt vet zijn, maar dan moet het wel duidelijk zijn van welke plaat naar welke plaat je mixt. Nu gooi je hem in een keer over waardoor dat niet echt overkomt.

Dikke lijst trouwens. :)
Thnks voor luisteren! Nee klopt een langere tease kan ook mooi zijn in dit geval niet voor gekozen.
Ik had gewoon een aantal tracks op usb gegooid en ben gaan draaien. Ben me improvisatie punten proberen aan het verbeteren. Dus ben na mijn idee een klein stukje save gaan spelen. Met de lijst kreeg ik wel weer het oude Hs gevoel weer terug!
Neem het mee naar volgende maand!
Thnks.

Active topics in Livesets

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago