Dat is juist wat ik zo vet vind aan de track dat die melo omhoog gaatJ oey wrote:Na gisteren even in de hardstyle tent gestaan te hebben toch besloten het weer een kans te geven. Vind dit best een leuk plaatje! Vind het alleen jammer dat als die melodie qua toon was omhoog gaat, er geen lange uithalen meer zijn. Vocals stoor ik me niet echt aan.
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Meestal skip ik topics waar Psyko Punkz in de titel staat, omdat ik de afgelopen tijd bijna alles tenenkrommend slecht of niks aan vond.
Ik ben blij dat ik toch even heb gekeken, want dit klinkt toch wel heel erg vet weer! Goede melodie, stevige kicks en lekker veel drive
Ik krijg er wel een beetje een Noisecontrollers gevoel bij, kan het zijn dat de kicks daarvan "geleend" zijn? (ze zouden niet de eersten zijn, oa Atmozfears en Activator gingen ze al voor)
Ik ben blij dat ik toch even heb gekeken, want dit klinkt toch wel heel erg vet weer! Goede melodie, stevige kicks en lekker veel drive
Ik krijg er wel een beetje een Noisecontrollers gevoel bij, kan het zijn dat de kicks daarvan "geleend" zijn? (ze zouden niet de eersten zijn, oa Atmozfears en Activator gingen ze al voor)
Standaard plaatje, doet me niks.
The Venator wrote:Standaard plaatje, doet me niks.
-
NHardtraxxer
- 268 posts member since 2009
- last seen Oct 2024
The Venator wrote:Standaard plaatje, doet me niks.
Eindelijk weer een PP plaat die ik kan waarderen..
Lekkere Melo.. alleen de vocals
Lekkere Melo.. alleen de vocals
-
JHardtraxxer
- 324 posts member since 2014
- last seen Apr 2017
Zijn ze daar niet mee gestopt?Jordi wrote:Waarom komt deze plaat op DWX als ze een eigen label hebben.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Vgm wel jaJambekkiee wrote:Zijn ze daar niet mee gestopt?Jordi wrote:Waarom komt deze plaat op DWX als ze een eigen label hebben.