Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
H
Download : Hard Force Presents Hardstyle: Raw 2 Core #1
View on SoundCloud

Tracklist:

01 Clockartz - Bring It Down
02 Ran-D & B-Front - The Message
03 B-Front - Sleepwalker (Thyron Remix)
04 Ominoux - Drumfire
05 B-Front - Blackness
06 Sub Sonik - Look At Me Now
07 E-Force & Frequencerz - Men Of Steel
08 Outbreak - It's On
09 Requiem - Colleteral Damage
10 Genox - Ysfc
11 Ran-D - F*ck EDM
12 Phuture Noize - Hope
13 Ran-D - I Am Legion
14 Gunz For Hire - May God Be With You
15 Headhunterz - Sacrifice (Primefire Remix)
16 Sub Zero Project ft Devin Wild - Vicktore
17 LLV (Leaving Las Vegas) - Shockwave
18 Dj Thera - The Paranormal
19 High Voltage & Titan - Death Is Coming
20 Hard Attack - Kountdown
21 Angerfist - Take U Back (Mad Dog Remix)
22 Dyprax - Break Your Back
23 D-Fence - Krakaka

View on Mixcloud
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
zoek t maar lekker zelf uit met die naam
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 14 days ago
11 Ran-D - F*ck EDM
12 Phuture Noize - Hope
13 Ran-D - I Am Legion

Sinds wanneer zijn deze platen uit :huh: ?
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 2 days ago
ErikZ wrote:11 Ran-D - F*ck EDM
12 Phuture Noize - Hope
13 Ran-D - I Am Legion

Hope is wel uit, die andere niet. Blackness en Kountdown ook niet trouwens. Check die stop-play-overgangen dan :cool:
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Op zich geen verkeerd lijstje, ondanks dat er platen inzitten die nog niet gereleased zijn.
Daarnaast kan het mixwerk nog wel wat oefening gebruiken, inderdaad aardig wat stop and play en daarnaast zo nu en dan ook nog eens flink naast de juiste tel.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
13 Ran-D - I Am Legion

Radio Edits. :x
H
teupie wrote:zoek t maar lekker zelf uit met die naam
Will Do :thumbup:
H
Chroman wrote:
12 Phuture Noize - Hope
13 Ran-D - I Am Legion

Hope is wel uit, die andere niet. Blackness en Kountdown ook niet trouwens. Check die stop-play-overgangen dan :cool:
Klopt, nog niet officieel uit, niet geheel stop/play, maar het klinkt wel zo idd, beetje jammer, na het naluisteren stuitte ik op wat rare dingen , maar niet irritant in mijn ogen :-)
H
Fantazoo wrote:Op zich geen verkeerd lijstje, ondanks dat er platen inzitten die nog niet gereleased zijn.
Daarnaast kan het mixwerk nog wel wat oefening gebruiken, inderdaad aardig wat stop and play en daarnaast zo nu en dan ook nog eens flink naast de juiste tel.
Je bedoelt de switch neem ik aan? daar waar track A wegvalt voor B... Ik luister zelf niet zo heel veel RAW dus ken de platen niet allemaal even goed, een complete RAW mix is op verzoek gedaan, vandaar ik dus ook niet weet of er nog een 2e gaat komen ;).. Kans is aanwezig dat het helemaal ophoud.

Stop en play valt op zich mee, probleem is dat ik de track niet "aan" mee laat lopen soms waardoor ie dus ineens erin komt zonder de overgang mee te krijgen, met name bij edits gezien ze vaak geen outro bevatten of best klote eindigen om uit te mixen.. Anyway nog wel wat werk nodig inderdaad ;)
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
HardForceNL wrote:
Fantazoo wrote:Op zich geen verkeerd lijstje, ondanks dat er platen inzitten die nog niet gereleased zijn.
Je bedoelt de switch neem ik aan? daar waar track A wegvalt voor B... Ik luister zelf niet zo heel veel RAW dus ken de platen niet allemaal even goed, een complete RAW mix is op verzoek gedaan, vandaar ik dus ook niet weet of er nog een 2e gaat komen ;).. Kans is aanwezig dat het helemaal ophoud.

Stop en play valt op zich mee, probleem is dat ik de track niet "aan" mee laat lopen soms waardoor ie dus ineens erin komt zonder de overgang mee te krijgen, met name bij edits gezien ze vaak geen outro bevatten of best klote eindigen om uit te mixen.. Anyway nog wel wat werk nodig inderdaad ;)
Ik bedoel inderdaad de switch inderdaad. Probeer de volgende keer tracks te gebruiken die als full gereleased zijn of klop eens aan bij de desbetreffende artiest of je de full kan krijgen (een aantal artiesten zijn hiertoe best bereid).
Verder wel kudo's voor hoe je de kritieken oppakt, :thumbup:
H
Hardtraxxer
283 posts member since 2014
last seen Jan 2026
Fantazoo wrote:
HardForceNL wrote:

Ik bedoel inderdaad de switch inderdaad. Probeer de volgende keer tracks te gebruiken die als full gereleased zijn of klop eens aan bij de desbetreffende artiest of je de full kan krijgen (een aantal artiesten zijn hiertoe best bereid).
Verder wel kudo's voor hoe je de kritieken oppakt, :thumbup:
Dat heb ik al zo vaak gedaan.. Nooit reactie gekregen, welke dj's doen dit zoal dan?
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
hardstylegeneration wrote: Dat heb ik al zo vaak gedaan.. Nooit reactie gekregen, welke dj's doen dit zoal dan?
Geen enkele DJ doet dat, helemaal niet als ze je niet kennen ;) . Lijkt me ook vrij logisch...

Topic gaat dicht, staan idd promo's in.