Related topics
- View the latest post: D-Block & S-te-Fan ft. Chris Madin - Worlds Collide (Rebirth 2014 Anthem) (2021 Edit)
- View the latest post: Toneshifterz ft. Chris Madin - Till The Fight Is Won (IAH013)
- View the latest post: Toneshifterz Ft Chris Madin - Parachutes (WER024)
- View the latest post: D-Block & S-Te-fan Ft. Chris Madin - Worlds Collide (Rebirth 2014 Anthem) (EVO031)
- View the latest post: Coone Ft. Chris Madin - Our Fairytale (DM509)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
KHardtraxxer
- 331 posts member since 2014
- last seen 6 hours ago
Godver wat een heerlijke melodie, wel eens met de rest hier overigens; die kicks e.d kunnen echt niet. Die zijn zo ontzettend lelijk 
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 6 hours ago
Aaah heerlijke track weer. Die Chris Madin heeft wel echt een goude stem. We R+ Chris Madin is wel een goede combinatie
Civil Mindz wrote:Godver wat een heerlijke melodie, wel eens met de rest hier overigens; die kicks e.d kunnen echt niet. Die zijn zo ontzettend lelijk
View on YouTube
@4:51
In mijn mening is dit een erg overbodige track, Melodie kan wel maar Code Black moet echt eens wat gaan veranderen....
@4:51
In mijn mening is dit een erg overbodige track, Melodie kan wel maar Code Black moet echt eens wat gaan veranderen....
-
CHardtraxxer
- 323 posts member since 2013
- last seen Oct 2016
De tering, hij flikt het weer.
Die subtiele synth blijft heerlijk. Kicks, tja, je kunt er wel over gaan zeiken, maar die calculeer ik al in.
Die subtiele synth blijft heerlijk. Kicks, tja, je kunt er wel over gaan zeiken, maar die calculeer ik al in.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Code Black feat. Chris Madin - New World (WER035)
Label: WE R
WEB release: 30/03/15
Tracks:
Code Black feat. Chris Madin - New World
Samples:
View on YouTube
Bron: YT
Label: WE R
WEB release: 30/03/15
Tracks:
Code Black feat. Chris Madin - New World
Samples:
View on YouTube
Bron: YT
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Had best een dikke track kunnen worden alleen ben ik totaal geen fan van de vocalen en klinkt de lead veel's te schel.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Laud wrote:Ja mierzoet maar ik vind hem lekker.
Vind dit echt een vet nummer! Clip past er ook echt goed bij. Kunt wel zien dat er redelijk wat geld in is gestoken.
Alleen die close-up van dat wapen bij 1:50 zie je wel heel goed hoe plastic die guns zijn
miereneukerij natuurlijk.
Alleen die close-up van dat wapen bij 1:50 zie je wel heel goed hoe plastic die guns zijn
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Melodie ben ik naar 3 keer luisteren al wel weer beu, kicks zijn inmiddels ook niet echt bijzonder meer.. Het enigste wat ik écht vet vind is die clip de rest is gewoon een greep uit zijn soundbankje, neem als voorbeeld die arp welke in zo goed als elke track van hem zit..
Kicks vind ik niet fijn klinken, maar de rest is heerlijk.
-
S
De melodie is echt magisch mooi
Kicks verpesten het dan weer een beetje
. Stukje voor de 2e climax met die melo(zonder kicks) is wel echt leuk gedaan.
Kicks verpesten het dan weer een beetje
Last edited by SVB on 08 Feb 2015 17:48, edited 1 time in total.
wootum wrote:Kicks vind ik niet fijn klinken, maar de rest is heerlijk.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
DJ_Tim wrote:Laud wrote:Ja mierzoet maar ik vind hem lekker.
WAT een plaat.
chicken wrote:DJ_Tim wrote:Laud wrote:Ja mierzoet maar ik vind hem lekker.
Man wat een veelbelovend verloop van 2015 tot nu toe zeg, heerlijk plaatje (kicks.. tja, Code Black, nuf said)
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Supervet
!
Die glide noten doen me aan een UK Happy Hardcore track denken, maar kan er niet op komen welke
Die glide noten doen me aan een UK Happy Hardcore track denken, maar kan er niet op komen welke
Wat een kutstem vind ik die man/vrouw hebben