F
Hardtraxxer
439 posts member since 2012
last seen Sep 2018
Anonymous wrote:Dacht dat het 'die Bitch' in het Nederlands was xd
Dit dacht ik dus ook :lol:
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Komt hij weer met album of kunnen we lang gaan wachten op releasebeid van MiM
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
pim0412 wrote:
Frenchkicks wrote:Zeg nou zelf een plaat waarin hij bijv. beschrijfd hoe hij het lieve omaatje hielp oversteken is al lang niet zo rauw meer.
Je hebt door dat er een ontzettend grote ruimte bestaat tussen ontzettend lief en fuck alles? Niet dat ik me per se stoor aan deze vocals, maar jouw standpunt slaat eigenlijk nergens op.
Frenchkicks wrote:De doelgroep wilt DIE, FUCK en MOTHERFUCKER etc. schreeuwen
Jij lult ook maar wat heen he? xd
Hij heeft gewoon gelijk over die doelgroep hoor, die doelgroep is niet heel de Hardstyle scene, maar dat zegt ie ook niet.
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Pipa wrote:Komt hij weer met album of kunnen we lang gaan wachten op releasebeid van MiM
Ik ben bang van wel..
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago

Zelf ingesproken vocals? :P
B
Wacht wel ff op Cross of Blood en Suicide Bassline, deze doet me nog niet zo veel op het eerste gehoor.
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
bloemkool wrote:Wacht wel ff op Cross of Blood en Suicide Bassline, deze doet me nog niet zo veel op het eerste gehoor.
Deze is inderdaad minder. Ik hoop dat Cross of Blood, Suicide Bassline en Piece of Shit samen op een E.P. komen.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Raven wrote:https://www.facebook.com/video.php?v=846724688698727

Ja sowieso, maar dat doettie wel vaker toch?
B
RadicelArmy wrote:
bloemkool wrote:Wacht wel ff op Cross of Blood en Suicide Bassline, deze doet me nog niet zo veel op het eerste gehoor.
Deze is inderdaad minder. Ik hoop dat Cross of Blood, Suicide Bassline en Piece of Shit samen op een E.P. komen.
Zou mooi zijn :D
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
TiMOTHYb wrote:
Raven wrote:https://www.facebook.com/video.php?v=846724688698727

Ja sowieso, maar dat doettie wel vaker toch?
Kan best, het is nu dat ik het duidelijk kan horen bij deze.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ja in dat Die Bitch hoor je zo ongeveer het accent nog ja xd
Hardtraxxer
289 posts member since 2013
last seen Nov 2019
`
:thumbsup:
Last edited by Rawmon on 05 Apr 2015 22:18, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
385 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Oh god wat is dit weer tenenkrommend slecht zeg zover ik kan horen :cry:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Stinus wrote:Oh god wat is dit weer tenenkrommend slecht zeg zover ik kan horen :cry:
Mag ik vragen wat je hier zo slecht aan vindt? Oprecht benieuwd.

Ik vind het zelf namelijk wel een leuk plaatje. Zet op het begin wel een leuke sfeer neer, als ik de sfeer zou moeten beschrijven dan zou ik het beschrijven als een sprookje.
Hardtraxxer
289 posts member since 2013
last seen Nov 2019
Stinus wrote:Oh god wat is dit weer tenenkrommend slecht zeg zover ik kan horen :cry:
En op welke van zijn producties doel je met weer? aangezien hij de laatste tijd aardig wat pareltjes uitbrengt
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Vond dat hij ook wel weer de goede kant op ging qua producties, maar zaterdag bij Qapital vond ik veel nummers toch tegenvallen... Die ingesproken vocals vielen nu ook echt op haha, maar dat is wel een beetje miereneukerij natuurlijk.

Vraag me ook af welke droeftoeter er met een t-shirt gaat rondlopen waar "Die Bitch" op staat >.<
P
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Rickzel wrote:Vond dat hij ook wel weer de goede kant op ging qua producties, maar zaterdag bij Qapital vond ik veel nummers toch tegenvallen... Die ingesproken vocals vielen nu ook echt op haha, maar dat is wel een beetje miereneukerij natuurlijk.

Vraag me ook af welke droeftoeter er met een t-shirt gaat rondlopen waar "Die Bitch" op staat >.<
Zijn genoeg die met zulke shirts rondlopen. Waarom zou je daar 35 euro voor betalen
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Heb niks tegen shirts dragen van je favoriete DJ of favoriete track ofzo, maar puur kijkend naar de tekst "DIE BITCH" groot op je pens... ik zou het zelf nooit dragen in ieder geval >.<
P
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Ik heb precies zelfde. Sommige shirts van DJ's vind ik echt tof, maar indd shirt met DIE BITCH erop. Nee dankje al kostte die 5 euro
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Pipa wrote:Ik heb precies zelfde. Sommige shirts van DJ's vind ik echt tof, maar indd shirt met DIE BITCH erop. Nee dankje al kostte die 5 euro
Enige shirt dat ik zou kopen zou het "Geen Stress Bierfles" shirt van Degos & Re-Done zijn :beer:
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
Ik vind de melodie tof en die dunne synth is ook fijn. Alleen die vocals verpesten het een beetje voor mij.. Is dit stoer of een gebrek aan creativiteit of iets anders? Het slaat in mij ogen nergens op, breng er dan nog wat variatie in gedurende de track ofzo.