Heb hem voor je ingevuld. Zou van woonzaam woonachtig maken 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Ingevuld. 
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
tijntjuh120 wrote:Ingevuld.
-
S
tijntjuh120 wrote:Ingevuld.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ingevuld 
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Ingevuld 
-
LHardtraxxer
- 225 posts member since 2014
- last seen May 2018

-
K
Leuke lijst! Ingevuld 
Even aanpassen zodat Belgen deze ook kunnen invullen, als je niet enkel NL als doelgroep hebt.
Twee voornaamste vragen die aangepast moeten worden hiervoor: Provincie & Opleiding.
Ter verduidelijking van de opleiding categorie. In België zijn de benamingen hiervan anders. Aan u als maker van de enquête om dit uit te zoeken.
Twee voornaamste vragen die aangepast moeten worden hiervoor: Provincie & Opleiding.
Ter verduidelijking van de opleiding categorie. In België zijn de benamingen hiervan anders. Aan u als maker van de enquête om dit uit te zoeken.
Sorry hoor maar kom op!!
Welke muziek luister je het meest?
House
Hardstyle
Hardcore
Raw Hardstyle
Anders, namelijk...
Wel ingevuld
Welke muziek luister je het meest?
House
Hardstyle
Hardcore
Raw Hardstyle
Anders, namelijk...
Wel ingevuld
-
E
Mag ik opgenomen worden in het bel-me-niet-register? Ik vind dit soort enquêtes nogal vervelend. Sorry.
Graag zelfs.En-er-gy wrote:Mag ik opgenomen worden in het bel-me-niet-register? Ik vind dit soort enquêtes nogal vervelend. Sorry.
Heb de enquete ingevuld, maar bij de laatste vraag moet je aangeven van 1 tot 7 welke social media je het meest gebruikt, maar ik gebruik alleen facebook en heel soms youtube. Dus de nummer 3 maakt voor mij geen verschil t.o.v. de nummer 7. Als dit bij veel mensen het geval is geeft de uitslag wellicht niet helemaal een representatief beeld.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Lenny wrote:Done.
Had ik ook.Pommer wrote:Graag zelfs.En-er-gy wrote:Mag ik opgenomen worden in het bel-me-niet-register? Ik vind dit soort enquêtes nogal vervelend. Sorry.
Heb de enquete ingevuld, maar bij de laatste vraag moet je aangeven van 1 tot 7 welke social media je het meest gebruikt, maar ik gebruik alleen facebook en heel soms youtube. Dus de nummer 3 maakt voor mij geen verschil t.o.v. de nummer 7. Als dit bij veel mensen het geval is geeft de uitslag wellicht niet helemaal een representatief beeld.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Pipa wrote:Lenny wrote:Done.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Ingevuld