Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Artiest: Sander Van Doorn & Martin Garrix & DVBBS

Track(s): Gold Skies (Adrenalize Remix)

Sample/video:
View on SoundCloud

Bron: Soundcloud
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
:loving:
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Weer een DJ met 0 inspiratie die het dus maar op een remix gooit. Wel een lekkere remix overigens :)
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Jammer dat dit dan weer een remix moet zijn, gooi er wat vrouwelijke(geile) vocals in ipv van die van Gold Skies en je hebt een lekkere solo plaat :$ :love:
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Ik snap niet dat je hier een remix van gaat maken als ie al door een andere DJ geremixed is :x :

View on YouTube
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Wat maakt dat nou weer uit?
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Mitzinator wrote:Wat maakt dat nou weer uit?
Misschien omdat die remix van Rebourne ook recent is? Als je nou een aantal jaren erna doet kan ik het goed begrijpen.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Iets met gevraagd of iets met acapella en bootlegje maken. Denk dat je daarin het antwoord wel kan vinden?

Of is dit geen officiele? :x
S
Word er wel happy van ^^
Hardtraxxer
143 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Niet zeiken, maar luisteren mensen!
I LIKE IT!
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Geweldige plaat! Net voorbij horen komen in XXlerator. Zo veel energie en euforie. Heel erg vet!
B
Hardtraxxer
728 posts member since 2011
last seen Apr 2021
flevoboys wrote:
Mitzinator wrote:Wat maakt dat nou weer uit?
Misschien omdat die remix van Rebourne ook recent is? Als je nou een aantal jaren erna doet kan ik het goed begrijpen.
Over een aantal jaar kent onderhand niemand gold skies meer :P Het idee van een bootleg is juist dat je een eigen versie maakt van track die nu populair is. En dat meerdere dj's dat doen van dezelfde track komt wel vaker voor, vind deze versie juist veel vetter dan die van Rebourne
S
Artiest
420 posts member since 2014
last seen Sep 2020
Free release.
View on SoundCloud
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Khadber wrote:Geweldige plaat! Net voorbij horen komen in XXlerator. Zo veel energie en euforie. Heel erg vet!
Energie? Dit nummer bestaat voor 02:15s uit break/lead. Waar zit de energie precies in?

Euforisch is het wel, maar echt kenmerkend vind ik het niet. Weinig uitdaging in deze melo, wat bijvoorbeeld in Release wel weer heel erg zit.
S
Erg fijn plaatje :loving:
In die lead en zeker als ook de vocalen er in komen straalt daar behoorlijk wat energie van af en zeker dat stukje van 3:02 tot 3:15.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
TiMOTHYb wrote:
Khadber wrote:Geweldige plaat! Net voorbij horen komen in XXlerator. Zo veel energie en euforie. Heel erg vet!
Energie? Dit nummer bestaat voor 02:15s uit break/lead. Waar zit de energie precies in?

Euforisch is het wel, maar echt kenmerkend vind ik het niet. Weinig uitdaging in deze melo, wat bijvoorbeeld in Release wel weer heel erg zit.
De totale opbouw naar de climax en vervolgens die heerlijke melodie erbij. Zo veel sfeer neerzetten om erna zo eurofisch los te gaan, voor mij is dit echt heel goed.
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Khadber wrote:
TiMOTHYb wrote: Energie? Dit nummer bestaat voor 02:15s uit break/lead. Waar zit de energie precies in?

De totale opbouw naar de climax en vervolgens die heerlijke melodie erbij. Zo veel sfeer neerzetten om erna zo eurofisch los te gaan, voor mij is dit echt heel goed.
moet TIM toch wel gelijk geven, want het het "losgaan" gedeelte laat wel erg lang op zich wachten.
Neemt niet weg dat het wel goed klinkt, maar heb persoonlijk een hekel aan zoveel break mag van mij gewoon lekker doorgaan ipv steeds maar wachten en dan even losgaan om vervolgens weer (te) lang te wachten