Waar heb jij het over dan?Lyst wrote:Waar heb je het over? Ik maak geeneens muziek, hooguit wat 'jammen'.
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
Alle inspiratieloze screeches met hardcore kicks en stoere vocalen aan de ene kant en de kazige melodieën met pitchkicks en popvocalen aan de andere kant. Dan is dit gelukkig toch wel weer iets fris. Het pakt me alleen niet.
-
S
Erg vette plaat en geen anti 
Hoezo is dit zo fris dan? Vind het behoorlijk meevallen.Lyst wrote:Alle inspiratieloze screeches met hardcore kicks en stoere vocalen aan de ene kant en de kazige melodieën met pitchkicks en popvocalen aan de andere kant. Dan is dit gelukkig toch wel weer iets fris. Het pakt me alleen niet.
Vette plaat
doet me een beetje denken aan de fusion of sound tijdperk van Zany 
-
S
Jaaaah 
D-Ruz wrote:Vind het wel wat hebben, klinkt als een wat oudere track.
E-rik wrote:heerlijk om in ieder geval de wat oudere stijl van Zany terug te horen in de melodieJawel, lekker plaatje
sensa wrote:opzich een leuke track, misschien niet zo goed uitgewerkt. Vind de kick mweh en lead wat dunnetjes maar goed wel leuk dat oude stijltje
Jambekkiee wrote:Jezus, wat een fijne track. Kreeg met de eerste seconde al het gevoel van een aantal jaar terug. Toppertje!
Dit hoor ik er dus echt 0 in terug. Wel een erg vette track.SkiggyRapz18 wrote:Vette plaatdoet me een beetje denken aan de fusion of sound tijdperk van Zany
Dit. De plaat doet me verder ook eigenlijk niks.Delt-A wrote:D-Ruz wrote:Vind het wel wat hebben, klinkt als een wat oudere track.E-rik wrote:heerlijk om in ieder geval de wat oudere stijl van Zany terug te horen in de melodieJawel, lekker plaatje
sensa wrote:opzich een leuke track, misschien niet zo goed uitgewerkt. Vind de kick mweh en lead wat dunnetjes maar goed wel leuk dat oude stijltjeJambekkiee wrote:Jezus, wat een fijne track. Kreeg met de eerste seconde al het gevoel van een aantal jaar terug. Toppertje!Dit hoor ik er dus echt 0 in terug.SkiggyRapz18 wrote:Vette plaatdoet me een beetje denken aan de fusion of sound tijdperk van Zany
Dit heeft zeker wel iets van de oude Zany-stijl in zich hoor 
Ik vind het wel leuk klinken iig!
Ik vind het wel leuk klinken iig!
-
N
Zoals de Symphonic Feedback remix van Titan (is denk ik ook door Zany gemaakt niet?)
Ook zo'n zuigende synth!
Ook zo'n zuigende synth!
Intro lijkt nogal op Waverider & Audiofreq - TMU
Lekker plaatje! Staat al paar keer aan vandaag.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Heerlijk nummertje!
Was deze al weer vergeten, maar mag snel komen idd 
Verplaatst
Dit is toch best wel een fijn plaatje hoor
Dit is toch best wel een fijn plaatje hoor
-
A
vind hem ook leuker dan ik dacht 
Hopelijk wordt deze plaat lekker veel gedraaid! Heerlijke energieke plaat met een goede bak drive en prima kicks, maar ook nog een goed melodisch aspect.
Na een aantal keer luisteren begin ik hem toch ook leuker te vinden 
Het idee achter deze plaat is echt geniaal, het is alleen zo zonde dat de lead wat leeg klinkt en voor mijn gevoel een beetje weggedrukt wordt. Ook ik bespeur wel weer de wat oudere sound 
-
S
Als die lead inderdaad iets voller had geklinkt had deze plaat voor mij echt nog stukke leuker kunnen zijn, al vind ik hem nu ook al erg fijnFantazoo wrote:Het idee achter deze plaat is echt geniaal, het is alleen zo zonde dat de lead wat leeg klinkt en voor mijn gevoel een beetje weggedrukt wordt. Ook ik bespeur wel weer de wat oudere sound