ben er eigenlijk al wel weer een beetje klaar mee
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
- View the latest post: RUTGER VAN BARNEVELD - ZWOELE ZOMERNACHTEN (THE VISION HARDSTYLE BOOTLEG)
Moderators
ja allemaal leuk en aardig, maar dit is al de zoveeste teaser van een teaser van een preview van een teaser van een preview die eind november een preview krijgt...
Deze is toch al in HQ
? In de Spoontech & Friends Podcast #4 zit ie in het lijstje van Hardstyle Mafia.
Dat is de originele versie.chas1n wrote:Deze is toch al in HQ? In de Spoontech & Friends Podcast #4 zit ie in het lijstje van Hardstyle Mafia.
Ah, inderdaad. Vond het al zo vreemd dat ie maar bleef teasen met teasers van de preview van dit nummer.
je vergeet de preview van de teaserschas1n wrote:Ah, inderdaad. Vond het al zo vreemd dat ie maar bleef teasen met teasers van de preview van dit nummer.
ach , hij heeft de afgelopen 2 maanden maar 12 video's gepost op youtube
, en dan komt facebook er nog bij 
Heeft even geduurd, maar daar is ie dan. Valt enigszins tegen. Sounds zijn heerlijk, maar die kicks vind ik alles behalve geweldig, zit niet heel veel drive in en de track klinkt nog behoorlijk leeg, alsof het nu echt snel een release moest worden. Climax is op zich wel heel dik, maar het klinkt nog net niet af.
Zet ik toch liever het origineel op.
Zet ik toch liever het origineel op.
Dit kan er mee door. Productietechnisch nog niet fantastisch maar dat wordt vast beter over een tijdje 
-
C

Veel te schel
Jammer, had anders best een leuk plaatje kunnen zijn.
Jammer, had anders best een leuk plaatje kunnen zijn.