Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: KEMAL & BMBERJCK & Coldax - F#CK YOUR BASS
- View the latest post: Adaro & Ricardo Moreno - Lost On You (ROUGH344)
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
- View the latest post: Satirized & MC Robs - Mirror Maze
Moderators
Komt op het nieuwe album te staan op Hidden tracks. Geniale track!
Er zijn 3 nieuwe tracks te beluisteren in die outcast mix.
Onzin. Komt op PRSPCT uit.dave wrote:Komt op het nieuwe album te staan op Hidden tracks. Geniale track!Er zijn 3 nieuwe tracks te beluisteren in die outcast mix.
Bron?Dakpan wrote:Onzin. Komt op PRSPCT uit.dave wrote:Komt op het nieuwe album te staan op Hidden tracks. Geniale track!Er zijn 3 nieuwe tracks te beluisteren in die outcast mix.
Op Facebook staat vermeld dat hij met een nieuw album komt op Hidden Tracks, dus ik ging er een beetje vanuit dat deze daarop komt. Vandaar....
Hidden zelf op Partyflock.dave wrote:Bron?Dakpan wrote:Onzin. Komt op PRSPCT uit.dave wrote:Komt op het nieuwe album te staan op Hidden tracks. Geniale track!Er zijn 3 nieuwe tracks te beluisteren in die outcast mix.
Op Facebook staat vermeld dat hij met een nieuw album komt op Hidden Tracks, dus ik ging er een beetje vanuit dat deze daarop komt. Vandaar....
Wat Dakpan zegt, komt samen met Chosen op PRSPCT inderdaad
Oke, mooi nog meer hidden tracks dus 
-
KHardtraxxer
- 492 posts member since 2014
Broken Balance wrote:STAN- wrote:ZIEK![]()
![]()
Steffnov wrote:Wat Dakpan zegt, komt samen met Chosen op PRSPCT inderdaad
DJ Hidden: Yep - en dan nog twee tracks.
Best vet. Einstein lag al dicht tegen een TOA track aan, maar deze had nog makkelijker als een TOA track door kunnen gaan. Chosen vind ik nog dikker, dus benieuwd naar wat de andere 2 tracks te bieden hebben (waarvan 1 er best wel Street Control zou kunnen zijn?)
Dan maak ik een gok;
Evah Green, The Chosen, Street Control , In My Blood
Evah Green, The Chosen, Street Control , In My Blood
Is er toevallig iets bekend over enige release data? Kan er zelf namelijk (nog) niets over vinden.
Nee. Het enige dat tot nu toe bekend is hierover, is dat 'ie inderdaad op PRSPCT komt.PsychoWynd wrote:![]()
Is er toevallig iets bekend over enige release data? Kan er zelf namelijk (nog) niets over vinden.
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Nope niet mijn ding
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013