Perry, jij kunt met je contacten (iig beter dan de meeste hier) altijd vragen of de tracks alsnog online kunnen komen. Meestal zijn ze toch door de DJ's vergeten.HardNewsNL wrote:Excuses, had dat topic niet gezien. Toch heel erg bedankt voor alle antwoorden!
We kiezen er een x aantal van en maken hier een mooie post over. Ze zijn namelijk vrijwel allemaal
wel online te beluisteren, maar veel mensen kennen de tracks niet omdat die nooit zijn uitgebracht.
Ze verdienen het om gehoord te worden en wellicht dat de artiest zo op andere gedachten wordt gebracht.
Related topics
- View the latest post: Noisecontrollers unreleased free tracks [10 tracks]
- View the latest post: Unreleased Clockartz tracks + Discografie
- View the latest post: Festuca - Unreleased Tracks Free Mini Album
- View the latest post: DARK PACT - 2017 MIX - UNRELEASED TRACKS ONLY!
- View the latest post: Headhunterz doet ook aan een knotje dragen @ slam fm + nieuwe unreleased tracks mix
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
De 2 die ik het liefste wilpim0412 wrote:Toch wel de meest bekende:
Muse - Uprising (Gunz for Hire Bootleg)
Mad Dog & Meccano Twins - Meccane geen hardstyle, maar toch
![]()
Uprising was een keer vrijgegeven toch, of heb ik het nou mis?
-
K
Coone - Doggystyle (Psyko Punkz remix) 
Dat zal ook wel het geval zijn bij The Dopeman, ik vond het ook niet echt hun sterkste plaat.TiMOTHYb wrote:Bij veel van die platen hebben de betreffende producers aangegeven dat ze bijvoorbeeld [...] niet meer achter de (kwaliteit van de) plaat staan.
Om de lijst nog even aan te vullen:
B-Front - Symphonic Sound
B-Front & Frontliner - Auditory Nerve (alleen op CD)
B-Front & Jack of Sound - Our Curse
Gunz for Hire - The Dopeman
Gunz for Hire - Inside My Head
Gunz for Hire - Bassdrum Junkie
Kill The Noisecontrollers - Still Speedin'
Max Enforcer - Stealth
Gunz for Hire - De Weg Kwijt
Gunz for Hire - Military
Frequencerz - Reviver
Frequencerz - Sonic Love
Frequencerz - Sonic Love
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Je hebt het mis.DissOrder wrote:Uprising was een keer vrijgegeven toch, of heb ik het nou mis?
Still Speedin' Wacht ik nog steeds op.
Wildstylez - Sound Of Love, de Q-Base 2007 introtrack
-
SHardtraxxer
- 281 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Die is toch al een keer vrijgegeven?Raven wrote:Wildstylez - Sound Of Love, de Q-Base 2007 introtrack
Nee dat was een soort van refix van Hardstruction.Saartje wrote:Die is toch al een keer vrijgegeven?Raven wrote:Wildstylez - Sound Of Love, de Q-Base 2007 introtrack
The Universal Twisters - White Stars, of is deze wel gereleased>??
En de kicks verpesten het in die.Faalhaas wrote:Nee dat was een soort van refix van Hardstruction.Saartje wrote:Die is toch al een keer vrijgegeven?Raven wrote:Wildstylez - Sound Of Love, de Q-Base 2007 introtrack