Active topics in Andere muziek

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxxer
178 posts member since 2009
last seen Sep 2014
Lyst wrote:Kwam deze tegen in de set van Geck-e op Defqon.
View on YouTube
Vooral de vocals zijn erg lekker gebruikt. De rest is wellicht een beetje standaard, toch vind ik de midintro goed te doen.
Ik vind dit nummer echt een heerlijke climax hebben, de rest van ACTI zijn tracks doet me nog niet zoveel.
Iemand enig idee hoe die synth in de climax in elkaar zit? Lijkt me leuk om die een keer na te maken.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Andromeda wrote: Deze stijl stamt eerder af van/ is gewoon Hard House.
Kijk, dit vind ik dus zo fijn aan de Qult-feestjes... komt weer een beetje die hardhouse naar boven (waarvoor ik helaas te jong ben om dat aan het begin van deze eeuw nog mee te hebben gemaakt, qua feestjes...)
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Cruelty wrote:Nu dan :$ ?
Haha ik ben toevallig de uploader van dat filmpje maar ik weet verder nog niks, hij draait hem ook niet meer in setjes/radioshows dus ik ben benieuwd wat er nog mee gedaan gaat worden.. hoop in ieder geval dat hij nog komt want het is een geweldige track.

Zelfpromoactie:
https://www.facebook.com/Subgroundmusic1

https://www.youtube.com/user/TheAnimatedAudio

om up to date te blijven op subground gebied :)
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Cruelty wrote:View on YouTube

Hier al iets over bekend :P?
http://www.beatport.com/track/slylow-or ... ix/5564188
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Lekker nummertje dat, zelf vind ik het oudere spul toen hij nog onder Activator rond ging in de subground beter. Zat meer drive in imo en ook stevigere kicks.

Verder vind ik S1ngular echt genius.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
S1ngular en A*S*Y*S zijn echt baasjes qua produceren. Geck-O vind ik wel echt goede muziek maken, maar iets meer stnadaard zeg maar.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
The Venator wrote:Geck-O vind ik wel echt goede muziek maken, maar iets meer stnadaard zeg maar.
Dan ken je misschien alleen zijn populairdere Qult tracks (Unison, Wappie Love, Space Pilot die wat op elkaar lijken) en evt. het Q-Base anthem. Zijn repertoire is voor de rest juist erg divers en verre van standaard.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
PNXRMX wrote:
The Venator wrote:Geck-O vind ik wel echt goede muziek maken, maar iets meer stnadaard zeg maar.
Dan ken je misschien alleen zijn populairdere Qult tracks (Unison, Wappie Love, Space Pilot die wat op elkaar lijken) en evt. het Q-Base anthem. Zijn repertoire is voor de rest juist erg divers en verre van standaard.
Ik bedoel ook eigenlijk alleen die bekendere nummers, die lijken nogal wat op elkaar, rest is natuurlijk heel divers.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
View on YouTube
S
View on YouTube

:love: :love: