Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 9 hours ago
Twee supervette plaatjes met Surrender als uitschieter :D
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Heerlijke platen! Heb thuis iets meer met Surrender omdat Slow Down het tempo er iets te vaak uit haalt (al kan dat op de goed getimede momenten juist weer heel vet zijn.

Leuk voor Phrantic dat hij zijn aandacht begint te krijgen.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Geck-o wrote:Phrantic :worship:

Deze platen hebben precies wat ik in een moderne hardstyle set wil brengen. Een fris geluid, energiek met hoge dansbaarheid en veel sterke details.
Dit, al ben ik zelf geen fan van de Surrender kicks. Van Slow Down daarentegen juist weer wel :)
F
Hardtraxxer
439 posts member since 2012
last seen Sep 2018
Die break in Surrender! Wat klinkt dat lekker zeg :loving: had liever gewoon een volledige track gehad in de stijl van de break maar heb ook geen problemen met deze climax d'r achteraan!

Over de hele release:
Slow Down is erg vet maar Surrender springt er ver boven uit ^^
Hardtraxx Newbie
47 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Ligt het aan mij of is iig Surrender flink wat aangepast om op HWS gereleased te worden? Of was de track in eerdere previews simpelweg gewoon nog niet af?

Het blijven beide sicke tracks. Ik hoop Phrantic wat vaker live te zien, dat halfuurtje op Defqon was veel te kort. :D
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
wootum wrote:Nee, gewoon niet mijn type muziek dit. Kan er eigenlijk niet zo veel mee.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Wat een heerlijke release!

Slown down krijgt van mij de voorkeur. Wat een plaat :drool: Surrender is ook erg dik!