Jesus die vocals daar wil je gewoon spontaan tegen een muur van slaan zo slecht en kinderachtig. 
Related topics
- View the latest post: Zatox - Nobody Likes My Kicks (DJ Tool)
- View the latest post: Zatox - Nobody Likes (ITAL052)
- View the latest post: A-MaiK - Nobody likes - bootleg / dj tool
- View the latest post: The Beast Project - Nobody Likes The Records That I Play (Brutal Tool)
- View the latest post: The Beast Project - Nobody Likes The Records That I Play (Brutal Tool)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
- View the latest post: RUTGER VAN BARNEVELD - ZWOELE ZOMERNACHTEN (THE VISION HARDSTYLE BOOTLEG)
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Wat vinden jullie dan van Dj Isaac - Nobody Likes The Records That You Play?
En Noize Suppressor - Nobody Likes uiteraard.JVDM wrote:Wat vinden jullie dan van Dj Isaac - Nobody Likes The Records That You Play?
Ik ben gewoon van mening dat hij dit had moeten bewaren voor een editie van Knockout.
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Het idee is leuk, maar maak het daar dan ook naar. Zatox trolled ons gewoon allemaal
.....
Hmm heel origineel (->Nobody Likes The Records That You Play - DJ Isaac) 
Goh.TrYJoRdY wrote:Hmm heel origineel (->Nobody Likes The Records That You Play - DJ Isaac)
Ergens best grappig gedaan, maar idd wat kinderachtig van 'm, al denk ik dat velen het hier negatiever opvatten dan nodig is
Vind er ook geen flikker aan verder, saaie trage drive-loze bende.
Doe mij maar Noize Suppressor - Nobody Likes
Doe mij maar Noize Suppressor - Nobody Likes
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Free released.
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Zatox is toch wel een van de artiesten die de afgelopen jaren de meeste teringzooi heeft afgeleverd. Jezus wat kansloos.
Hij heeft echt een wazige carrière... Jarenlang aan een stuk door bazenplaten afgeleverd maar nooit echt de waardering en aandacht daar voor gekregen. En een aantal jaren geleden begon het grote publiek hem eigelijk echt te ontdekken maar daar staat, zoals jij aangeeft, echt de grootste baggerzooi tegenover.TiMOTHYb wrote:Zatox is toch wel een van de artiesten die de afgelopen jaren de meeste teringzooi heeft afgeleverd. Jezus wat kansloos.
De tering. Per break wordt het gewoon ook kanslozer en slechter. De outro is misschien nog als enige te pruimen.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Jordi wrote:Zatox :')
Zijn in de hardstyle niet veel artiesten die inmiddels lager zijn gezonken dan Zatox. Normaal laat ik dit soort onzin aan me voorbij gaan maar deze man heeft zoveel goeds geproduceerd in het verleden![]()
Ik snap het niet.
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Oke nu heb ik Zatox hier nog wel is "verdedigd" over een track van hem, maar dit gaat voor mij ook te ver 
-
B
Maak de titel maar 'Nobody likes my DJ Tool'
Wat een meuk
Wat een meuk
Nobody likes my tracks anymore"bloemkool wrote:Maak de titel maar 'Nobody likes my DJ Tool"
Die grappen zijn net zo slecht als de tool zelfTzoine wrote:Nobody likes my tracks anymore"bloemkool wrote:Maak de titel maar 'Nobody likes my DJ Tool"