Zou zomaar kunnen, of het was Hardshock 2013...
Die werd een tijdje echt in werkelijk elke set gestopt
Ja maar als ik em nu hoor vind ik wel weer vet. Zeker toen op Qlimax 2013El Mare wrote:Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha Twins Remix)
Idd..El Mare wrote:Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha Twins Remix)
Bassface, Red Alert en Sevenflevoboys wrote:Idd..El Mare wrote:Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha Twins Remix)
Dit geld bij mij ook voor Ran-D & Digital Punk - Born To Die en Rebel To The Grave
Origineel vond ik sowieso al beter dan de remix, heb die remix eigenlijk nooit heel gaaf gevonden, maar op het moment dat sommige tracks echt werkelijk in elke set voorbij komt, krijg je er nog sneller genoeg van.Pipa wrote:Ja maar als ik em nu hoor vind ik wel weer vet. Zeker toen op Qlimax 2013El Mare wrote:Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha Twins Remix)
Kijk dat is nou het nadeel van als je naar veel feesten gaat. Je bent tracks sneller beu, zeker als je op een festival 6x hetzelfde nummer hoort. Neem nou Das Weite Land, ik vond het een lekkere track totdat ik em 6x op defqon heb gehoord. Daarna ook uit me playlist gegooid en erger me nu als ik em hoor op feestenEl Mare wrote:Origineel vond ik sowieso al beter dan de remix, heb die remix eigenlijk nooit heel gaaf gevonden, maar op het moment dat sommige tracks echt werkelijk in elke set voorbij komt, krijg je er nog sneller genoeg van.Pipa wrote:Ja maar als ik em nu hoor vind ik wel weer vet. Zeker toen op Qlimax 2013El Mare wrote:Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha Twins Remix)
Precies dit inderdaad, ik realiseerde mijzelf dat ook tijdje terug. Ik ga tegenwoordig naar zoveel feesten dat ook bijna alle livesets op elkaar lijken en er echt bijna niks nieuws meer langs komtPipa wrote:Kijk dat is nou het nadeel van als je naar veel feesten gaat. Je bent tracks sneller beu, zeker als je op een festival 6x hetzelfde nummer hoort. Neem nou Das Weite Land, ik vond het een lekkere track totdat ik em 6x op defqon heb gehoord. Daarna ook uit me playlist gegooid en erger me nu als ik em hoor op feesten
Dat is dan ook wel de fout van die DJ's, die saaie sets neerzetten.Zin wrote:
Precies dit inderdaad, ik realiseerde mijzelf dat ook tijdje terug. Ik ga tegenwoordig naar zoveel feesten dat ook bijna alle livesets op elkaar lijken en er echt bijna niks nieuws meer langs komt
Dit. In het begin leuk maar de hele plaat mist toch drive. Daarnaast sowieso ook Rebel to the Grave, eerst vond ik het een lekkere plaat maar wordt hem spuugzat, tot nu toe bijna op elk feest gehoord waar ik ben geweest.Paultheone wrote:Gunz for Hire - A Storm Is Coming
Eerst heel vet, laatst weer op een festival gehoord en had eigenlijk een beetje van, meh. Beetje te veel gehoord.
Dit en Das Weite Land.Zin wrote:Bassface, Red Alert en Sevenflevoboys wrote: Idd..
Dit geld bij mij ook voor Ran-D & Digital Punk - Born To Die en Rebel To The Grave
Is altijd al een kutplaat geweest.Zin wrote:Red Alert
Vind 'm nog steeds vetJordi wrote:Is altijd al een kutplaat geweest.Zin wrote:Red Alert
Jordi wrote:Is altijd al een kutplaat geweest.Zin wrote:Red Alert
sandervanbruggen wrote:the r3belz - earth
Je bent uiteraard van de oude garde en ging naar feestjes toen die plaat werd uitgebracht, maar als ik hem een keer hoor ben ik blijdawasiknie wrote:Oh ja het aller ergste nummer van allemaal:
Bulldozer Project - Arise (Zany & The Beholder Remix)