Dan heb jij in een zomerslaap gedaan ofzo. Want cd2 is precies hetzelfde als cd1 van de Defqon NL album. Zelfs al meerdere keren gezegd in dit topicp-stylez wrote:CD2 ook hoor, heel veel nieuwe nummertjes die ik nog nooit heb gehoord
Related topics
- View the latest post: Rodeoxx - Defqon.1 (Producer Contest Defqon.1 Anthem Australia)
- View the latest post: Wildstylez @ Defqon.1 2010 Australia
- View the latest post: Bioweapon @ Defqon.1 2010 Australia
- View the latest post: The Prophet @ Defqon.1 Australia 2011
- View the latest post: Coone @ Defqon.1 2011 Australia
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Hard Driver & Digital Punk - MONSTERS (DWX??)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: Unload & Incult - Scumbag (Dirty Dog) (ACR??)
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
Moderators
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
-
LHardtraxxer
- 321 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Ik denk dat hij dat sarcastisch bedoelde.sanderovic wrote:Dan heb jij in een zomerslaap gedaan ofzo. Want cd2 is precies hetzelfde als cd1 van de Defqon NL album. Zelfs al meerdere keren gezegd in dit topicp-stylez wrote:CD2 ook hoor, heel veel nieuwe nummertjes die ik nog nooit heb gehoord
Ik denk het nietlunatix wrote:Ik denk dat hij dat sarcastisch bedoelde.sanderovic wrote:Dan heb jij in een zomerslaap gedaan ofzo. Want cd2 is precies hetzelfde als cd1 van de Defqon NL album. Zelfs al meerdere keren gezegd in dit topicp-stylez wrote:CD2 ook hoor, heel veel nieuwe nummertjes die ik nog nooit heb gehoord
-
M
FRArnold wrote::')DJ Anthraxx wrote:Cyrildales wrote:Yes Live the moment en Jaydee staan er eindelijk op
die staan tog ook op de hardbass cd's
Hoe kom je daar nou bij?lunatix wrote:Ik denk dat hij dat sarcastisch bedoelde.sanderovic wrote:Dan heb jij in een zomerslaap gedaan ofzo. Want cd2 is precies hetzelfde als cd1 van de Defqon NL album. Zelfs al meerdere keren gezegd in dit topicp-stylez wrote:CD2 ook hoor, heel veel nieuwe nummertjes die ik nog nooit heb gehoord
-
SHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2010
- last seen Feb 2014
Lame!
-
G
iddRandleman wrote:dat ik hier nog wat durf te typen.., haha
-
O
Wat zijn jullie allemaal toch een grapjassen... echt hilarisch!!! :')
Daarna hebben ze een 3CD uitgebracht zonder de Nik Fish CD. Dus gewoon de Nederlandse uitgave zonder de Hardcore CD.
Was alleen te koop tijdens het event bij de Merchandise stand.InsaneJunkie wrote:ot; ga deze toch niet kopen
Daarna hebben ze een 3CD uitgebracht zonder de Nik Fish CD. Dus gewoon de Nederlandse uitgave zonder de Hardcore CD.
Wat is dit nou weer voor kansloze BUMP. :')
Opperhoofd, ik vond de meeste reacties hier wel grappig eigenlijk.
-
D
vind de cd's erg tegenvallen
had meer verwacht
had meer verwacht
-
O
Intelligente reactie man!Hidden Source wrote:Wat is dit nou weer voor kansloze BUMP. :')
Dan ben je waarschijnlijk van hetzelfde lage niveau als Hidden Source.Josh-T wrote:Opperhoofd, ik vond de meeste reacties hier wel grappig eigenlijk.
Vergeleken met de Australische versie van de Defqon.1 cd van 2009 zijn ze er wel al iets op vooruitgegaan.DarkSymphony wrote:vind de cd's erg tegenvallen![]()
had meer verwacht
@Opperhoofd ben je altijd zo verschrikkelijk serieus?
Worden mensen wel beetje gek van je of niet dan?
Worden mensen wel beetje gek van je of niet dan?
Komt rechtstreeks van Geenstijl af aan je comments te lezen :')
Wat een onzinOpperhoofd wrote:Dan ben je waarschijnlijk van hetzelfde lage niveau als Hidden Source.Josh-T wrote:Opperhoofd, ik vond de meeste reacties hier wel grappig eigenlijk.
Nee, rechtstreeks van LSDBStruikrover wrote:Komt rechtstreeks van Geenstijl af aan je comments te lezen :')
is deze cdbox niet gewoon bedoelt voor de Australische markt?
want zo ja, wat zit iedereen dan te zeiken dat hij op de nederlandse defqon lijkt, dit is helemaal niet voor ons bedoelt :')
want zo ja, wat zit iedereen dan te zeiken dat hij op de nederlandse defqon lijkt, dit is helemaal niet voor ons bedoelt :')
-
H
- 2 posts member since 2014
- last seen Aug 2014
Hoi, ik ben al heel lang op zoek naar deze cd, heb al gehoord via q-dance Australia maar die hebben dat daar niet meer, soms iemand die weet waar ik die kan vinden, of zelf wegdoet. Laat maar wetenà
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
De nederlandse cd is hetzelfde, op CD 1 na dan. Vind je die zo bijzonder?Hardstyle_Collector wrote:Hoi, ik ben al heel lang op zoek naar deze cd, heb al gehoord via q-dance Australia maar die hebben dat daar niet meer, soms iemand die weet waar ik die kan vinden, of zelf wegdoet. Laat maar wetenà
-
H
- 2 posts member since 2014
- last seen Aug 2014
Heeft er iemand deze cd? en wil die weg doen voor mooie prijs?
-
T
Wat een bout cd
-
JHardtraxxer
- 324 posts member since 2014
- last seen Apr 2017
Heerlijkheid als ik nu opnieuw de tracklist zie 
-
THardtraxxer
- 290 posts member since 2011
- last seen Jan 2016
Vrij veel (voor mij) onbekende tracks, leuk!