Active topics in DJ's Corner

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 21 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 22 hours ago
Hardtraxx Newbie
15 posts member since 2013
last seen Jul 2016
Goedenmiddag,

Ik ben op zoek naar goede speakers voor mijn dj set. Ik heb niet echt een idee van wat ik precies wil qua merk of type speakers. Daarom vraag ik bij deze jullie op met het zoeken.
Ik draai voornamelijk hardstyle en wat house. Dus voor mij is een dikke bass erg belangrijk (vind ik ook mooi).
Ik ga de speakers niet gebruiken voor kleine feestjes of iets dergelijks. Gewoon voor bij mij in de schuur.
De ruimte in de schuur (als dat er toe doet) is vrij groot. Ten opzichte van een slaapkamer is ie wel 2 à 3 keer zo groot.
Wat ik persoonlijk belangrijk vind is dat de hi-mid en bass er goed uitkomen en zoals ik al zei is een dikke bass niet verkeerd ;)
En tenslotte, wat ik er maximaal aan uit wil geven is ongeveer 250 euro (aangezien ik ze alleen voor mezelf gebruik)

Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt!

Groeten Esli
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
http://www.bax-shop.nl/producten-uit-as ... -set-van-2
:thumbsup:

Oh kudt, zie dat ze uit het assortiment zijn bij Bax...
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
eweevers wrote:Goedenmiddag,

Ik ben op zoek naar goede speakers voor mijn dj set. Ik heb niet echt een idee van wat ik precies wil qua merk of type speakers. Daarom vraag ik bij deze jullie op met het zoeken.
Ik draai voornamelijk hardstyle en wat house. Dus voor mij is een dikke bass erg belangrijk (vind ik ook mooi).
Ik ga de speakers niet gebruiken voor kleine feestjes of iets dergelijks. Gewoon voor bij mij in de schuur.
De ruimte in de schuur (als dat er toe doet) is vrij groot. Ten opzichte van een slaapkamer is ie wel 2 à 3 keer zo groot.
Wat ik persoonlijk belangrijk vind is dat de hi-mid en bass er goed uitkomen en zoals ik al zei is een dikke bass niet verkeerd ;)
En tenslotte, wat ik er maximaal aan uit wil geven is ongeveer 250 euro (aangezien ik ze alleen voor mezelf gebruik)

Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt!

Groeten Esli
Meer dan 2x duurder dus :P

En als het voor thuis is, waarom dan niet lekker een goede logitech set nemen?
Logitech Speaker System Z623 vind ik persoonlijk een aanrader. Blijf je ruim binnen je budget en zijn heerlijke boxjes, ook qua bass :)
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 12 days ago
Hebben die RCA/XLR aansluiting dan? Of kun je dan met omvormers werken?
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 22 hours ago
Het logitech setje heeft een normale jack, maar gooi er dit dingetje tussen en je kan hem zonder problemen op je mengpaneel aansluiten: http://www.allekabels.nl/Tulp-Kabels/9/ ... Kabel.html

Image
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Haat aan logitech.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Als je nou nog uitleg zou geven waarom je haat hebt aan logitech, dan heeft de TS er misschien ook nog wat aan. Zelf nooit problemen mee gehad.
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
De Logitech Speaker System Z623 Heb ik zelf ook en gebruik hem ook in dezelde situatie maae dan in de slaapkamet, ze zijn echt heerlijk qua bass,
als je de bass volume al op 1/4 zet dan heb je al ruim voldoende bass :)
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Rawbin wrote:Als je nou nog uitleg zou geven waarom je haat hebt aan logitech, dan heeft de TS er misschien ook nog wat aan. Zelf nooit problemen mee gehad.
Was ook meer een ongefundeerde rant. :P In die prijsklasse is het wel te doen. In het verleden ook zat Logitech setjes gehad, maar sinds ik ben overgestapt op monitoren wil ik voor geen goud meer terug. Geluid is veel helderder en kwalitatief gewoon een stuk beter.

Aangezien ie aangeeft er 250 euro voor over te hebben, zou ik niet voor een pc-speakersetje gaan, maar dat is mijn persoonlijke mening. :)