Stond nog langs jouw tijdens Luna & E-Force, maar wist niet zeker als jij 't was.Mr Lellebel wrote:Dakpan wrote:Aanwezig toch. Met dank aan Paling.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Bass Academy (19-12-2015, North Sea Venue, Zaandam)
- View the latest post: Bass Academy pres. (20-12-2014, North Sea Venue, Zaandam)
- View the latest post: Warface & Luna - The Revival (Bass Academy Bootcamp Anthem)
- View the latest post: DJ Thera - Bass Academy Bootcamp warm-up mix
- View the latest post: Wavolizer - Bass Academy Bootcamp warm-up mix
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
1e keer dat ik er was, maar wat was er een kut geluid.. Alleen, zoals eerder genoemd, was de outdoor area prima qua geluid. Geluid in de TC zaal was echt bedroevend slecht. Alleen tijdens de set van Thera was het nog wel goed te doen.
Verder een prima feest gehad, alleen geen idee of naar een volgende editie zal gaan. Anderhalf/2 uur rijden met bagger geluid is niet ideaal
Verder een prima feest gehad, alleen geen idee of naar een volgende editie zal gaan. Anderhalf/2 uur rijden met bagger geluid is niet ideaal
Dat waren wij jastefan_helmond wrote:Stond nog langs jouw tijdens Luna & E-Force, maar wist niet zeker als jij 't was.Mr Lellebel wrote:Dakpan wrote:Aanwezig toch. Met dank aan Paling.
Haha, feesten in Zaandam worden nu wel bijna standaard gemeden door mij, het geluid in die locaties is zo bedroevend slecht altijd.
Ja je snapt het ook niet. Ze zeggen op fb dat het systeem is verbeterd maar zal het getest zijn door een paar stomdovenDaveytl wrote:Haha, feesten in Zaandam worden nu wel bijna standaard gemeden door mij, het geluid in die locaties is zo bedroevend slecht altijd.
Ja de hele tent is toe aan een verbouwing/update.
Was gezellig boysMr Lellebel wrote:Dakpan wrote:Aanwezig toch. Met dank aan Paling.
Prima feestje, alleen belachelijke security moet zich eens gaan gedragen. Tijdens fouilleren met handen je broek in gaan, stelletje debielen....
Als iemand dat bij mij zou doen zou ik de eerstvolgende werkdag eens lekker uitgebreid aangifte gaan doen bij het plaatselijke politiebureau. Beetje polsen op FB of er meer gedupeerden zijn enz. Dit laat je toch niet gebeuren zonder slag of stoot man? Wat is de volgende stap dan; even je sms-jes lezen? verplicht naakt binnenkomen?Youri wrote:Prima feestje, alleen belachelijke security moet zich eens gaan gedragen. Tijdens fouilleren met handen je broek in gaan, stelletje debielen....
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
Last minute ook nog gegaan.. ben er wel echt achter gekomen dat ik helemaal klaar met de Hemkade ben.
Wel erg gezellig gehad, ik was er rond 21:00 uur. maar toch erg veel, zeker 10 tracks dubbel gehoord.
Set van de avond was voor mij Scary Clowns, wat een dikke tracks!
Wel erg gezellig gehad, ik was er rond 21:00 uur. maar toch erg veel, zeker 10 tracks dubbel gehoord.
Set van de avond was voor mij Scary Clowns, wat een dikke tracks!
Bij mij zaten ze aan m'n riem te trekken tot ik zei dat dat m'n riem was.Youri wrote:Prima feestje, alleen belachelijke security moet zich eens gaan gedragen. Tijdens fouilleren met handen je broek in gaan, stelletje debielen....
Beveiligers in Hemkade hebben er helaas wel vaker last van. Maar dat ie echt een klein stukje in in me broek ging voelen en ook ernstig trekken aan riem en met handen schoenen ingaan...stefan_helmond wrote:Bij mij zaten ze aan m'n riem te trekken tot ik zei dat dat m'n riem was.Youri wrote:Prima feestje, alleen belachelijke security moet zich eens gaan gedragen. Tijdens fouilleren met handen je broek in gaan, stelletje debielen....
Ga grote dealers pakken ofzo, overigens had ik geen eens iets.
Nee, iedereen weet dat je je zooi bij de Hemkade binnen voor goede prijzen kan halen.Youri wrote: Ga grote dealers pakken ofzo, overigens had ik geen eens iets.
Ja deden ze bij mij ook in m'n schoen.Youri wrote:Beveiligers in Hemkade hebben er helaas wel vaker last van. Maar dat ie echt een klein stukje in in me broek ging voelen en ook ernstig trekken aan riem en met handen schoenen ingaan...stefan_helmond wrote:Bij mij zaten ze aan m'n riem te trekken tot ik zei dat dat m'n riem was.Youri wrote:Prima feestje, alleen belachelijke security moet zich eens gaan gedragen. Tijdens fouilleren met handen je broek in gaan, stelletje debielen....
Ga grote dealers pakken ofzo, overigens had ik geen eens iets.
Godverdomme wat is die tweede track? 
-
BHardtraxx Newbie
- 49 posts member since 2014
- last seen Apr 2016
Is dat niet Warface & Luna -TBA?Fuzzylogic wrote:Godverdomme wat is die tweede track?
-
LHardtraxx Newbie
- 13 posts member since 2012
- last seen Jun 2023
Warface & Luna - The Revival (Bass Academy Bootcamp Anthem)Baco33 wrote:Is dat niet Warface & Luna -TBA?Fuzzylogic wrote:Godverdomme wat is die tweede track?