B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Artiest: Project Exile

Track(s): Your Own Past

Sample/video:
View on SoundCloud
@95.26

Bron:
Gearbox April - Project Exile
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
gvd wat een lekkere plaat! wat een diepe kick in de mid-intro. die pitched kicksrolls zijn super vet gedaan. :yay:
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
View on SoundCloud

@14:34 , wat een geweldige plaat vind ik deze, ontzettende dikke drive. vind het wel wat hebben met de stijl van catatonic overload, wat overigens me totaal niet slecht bevalt:D :bomb:
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Vet :worship:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ja, heerlijke plaat! :worship:
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Ja, ja, ja lekker hoor! :)
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
eerste release deed me heel weinig, maar dit lijkt al weer heel iets op dat stijltje van CO2 ^^

Kick had nog wel iets krachtiger mogen zijn, maar klinkt al behoorlijk lekker :)
Hardtraxxer
637 posts member since 2011
last seen Sep 2018
Ik vind dit echt een vette plaat hoor !
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 4 days ago
Ja dikke plaat dit hoor! ^^
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Wat een nummer dit :worship:
J
Hardtraxxer
73 posts member since 2013
last seen Oct 2014
JAja het gaat de goede kant op ^^ Al was ik stiekem niet ontevreden over Data Morgana! Al moet je er dan wel bij bedenken dat het in principe een heel nieuwe artiest is.

<off topic> Vond het wel erg vreemd trouwens dat Data Morgana pas een jaar gepreviewed is, nadat ik hem in een setje gehoord had van Warface??
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Jos_92 wrote: <off topic> Vond het wel erg vreemd trouwens dat Data Morgana pas een jaar gepreviewed is, nadat ik hem in een setje gehoord had van Warface??
Toen der tijd nog zoekende naar een geschikt label om op te releasen :)
J
Hardtraxxer
73 posts member since 2013
last seen Oct 2014
b-ram wrote:
Jos_92 wrote: <off topic> Vond het wel erg vreemd trouwens dat Data Morgana pas een jaar gepreviewed is, nadat ik hem in een setje gehoord had van Warface??
Toen der tijd nog zoekende naar een geschikt label om op te releasen :)
Ah zat dat erachter! Was echt even een WTF momentje voor mij toen ik die preview hoorde :P Had toendertijd nog aan Warface gevraagd van wie die track was, maar dat konden ze niet zeggen. Jaar later hoor ik die track weer, dikke deja vu's al kon ik niet meer herinneren waar ik hem gehoord had.

Weet iemand overigens of Project Exile weer gaat optreden binnenkort? Of wordt hij gewoon niet geboekt?