Hardtraxxer
226 posts member since 2011
last seen Mar 2025
Pico - Never Sleep Again (ISR010)

Label: Infected Section Records
WEB release: 30/04/2014

Tracks:
Pico - Never Sleep Again
Image

Samples:
http://www.hardstyle.com/pico/never-sle ... iginal-mix
View on YouTube

Bron: ISR Facebook
Last edited by ricardo-paz on 01 May 2014 14:38, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Mid-intro lijkt wel heel erg op Donkey Rollers - Total Domination
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Nice!

Maar ISR :lol:
Hardtraxxer
195 posts member since 2013
last seen May 2014
lijkt erg veel op Redemption van Radical Redemption vind ik..
Hardtraxxer
last seen Mar 2025
Draidy wrote:Nice!

Thanks! Wat is er mis met ISR dan?
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
ricardo-paz wrote:

Zoals we allemaal weten, bepaalt het label de kwaliteit van een track. Als je als nieuwkomer niet op Fusion of Scantraxx of DWX binnenkomt, dan kan het nooit wat zijn en luisteren we expres je track niet, omdat het label ons niet aanstaat. We hebben geen tijd voor details als de kwaliteit van een track, we kijken naar de belangrijke dingen in het leven, zoals het label. Dat je het even weet.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Meph0 wrote:
ricardo-paz wrote:

Zoals we allemaal weten, bepaalt het label de kwaliteit van een track. Als je als nieuwkomer niet op Fusion of Scantraxx of DWX binnenkomt, dan kan het nooit wat zijn en luisteren we expres je track niet, omdat het label ons niet aanstaat. We hebben geen tijd voor details als de kwaliteit van een track, we kijken naar de belangrijke dingen in het leven, zoals het label. Dat je het even weet.
Al 20 jaar staat ISR voor Industrial Strength Records, Draidy kennende bedoelt hij dat een label dezelfde CATID als zo'n legendarisch label gebruikt :P
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Ik trapte er ook in. Ik dacht direct aan Industrial Strength Records xd
Hardtraxxer
264 posts member since 2013
last seen Apr 2018
vind ik wel vet deze ^^ keep up the good work
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Steffnov wrote:
Meph0 wrote:
ricardo-paz wrote: Thanks! Wat is er mis met ISR dan?
Al 20 jaar staat ISR voor Industrial Strength Records, Draidy kennende bedoelt hij dat een label dezelfde CATID als zo'n legendarisch label gebruikt :P
O. Maar nou is mijn sarcastische rant niet meer leuk... :(
Hardtraxxer
last seen Mar 2025
Meph0 wrote:
ricardo-paz wrote:

Het is ook gewoon kutmuziek...