Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Verplaatst
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Kan hem alleen op beatport vinden. Daar is hij 130 bpm. Iemand een idee waar de 150 bpm versie is?
www.beatport.com/release/colors-remixes/1275346
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
Khadber wrote:Kan hem alleen op beatport vinden. Daar is hij 130 bpm. Iemand een idee waar de 150 bpm versie is?
http://www.beatport.com/release/colors-remixes/1275346
Kun je blijkbaar nergens kopen.. raar.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Jammer die V2. Als hij gewoon van de anti climax versie een mix had gemaakt zonder anti en gewoon die melodie..
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
View on YouTube
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Qlown wrote:Lol @2:10, afgekeken van Down Down?
Klinkt in deze track voor geen meter en het komt veel te luid naar voren
M
Hardtraxxer
181 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Na poosje puzzelen ben ik erachter van wie hij de melodie heeft gejat! :thumbup: kwam me al zo bekend voor! Maar overduidelijk van me maatjes gejat. Check maar even Audiotricz - Art or Music op m'n yt kanaal MinisparK ie.
Nummer hebben ze niks mee gedaan.. :) was tijdens hun 1e echte boeking eigenlijk ;)
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
Nee echt totaal niks voor mij dit. Wat een gestuiter in de 1e climax en de tweede is me te veel house.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Wat een verschrikkelijke kicks. Dat Code Black stijltje mag hij van mij ook wel weer aan de kant zetten. Ik vind dit echt helemaal niks. Sowieso vind ik de vocals ook gaar :sick:
W
Hardtraxxer
112 posts member since 2013
Minispark wrote:Na poosje puzzelen ben ik erachter van wie hij de melodie heeft gejat! :thumbup: kwam me al zo bekend voor! Maar overduidelijk van me maatjes gejat. Check maar even Audiotricz - Art or Music op m'n yt kanaal MinisparK ie.
Nummer hebben ze niks mee gedaan.. :) was tijdens hun 1e echte boeking eigenlijk ;)
Nee, is niet hetzelfde.
M
Hardtraxxer
181 posts member since 2010
last seen 26 days ago
wololo wrote:
Minispark wrote:Na poosje puzzelen ben ik erachter van wie hij de melodie heeft gejat! :thumbup: kwam me al zo bekend voor! Maar overduidelijk van me maatjes gejat. Check maar even Audiotricz - Art or Music op m'n yt kanaal MinisparK ie.
Nee, is niet hetzelfde.
Nee niet precies, maar je hoort echt wel grote overeenkomsten ^^
Hardtraxx Newbie
37 posts member since 2013
last seen Sep 2016
Jammer van die anti :sick:
Hardtraxxer
395 posts member since 2013
last seen Jan 2016
Doe mij maar de bootleg van Sound Rush, die anti ook weer :cry: