Artiest: DJ Thera
Track(s): Bang Bang (Knock Out 2014 DJ Tool)
Sample/video:
Track(s): Bang Bang (Knock Out 2014 DJ Tool)
Sample/video:
Last edited by Calmdowner on 10 Apr 2014 10:24, edited 3 times in total.
Calmdowner wrote:David Guetta ft. Skylar Grey - Shot Me Down
Thnx.Elcoholik wrote:Calmdowner wrote:David Guetta ft. Skylar Grey - Shot Me Down![]()
Audio Bullys ft. Nancy Sinatra - Shot You Down
Zo jammer dat mensen tegenwoordig niet meer weten waar de top-40 hitjes vandaan komen. Dan zou die rommel van tegenwoordig gelijk een stuk minder populair zijn.
Fout. Audio Bullys was de dance versie van dat nummertje. Nancy Sinatra heeft het ook gecoverd.Elcoholik wrote:Calmdowner wrote:David Guetta ft. Skylar Grey - Shot Me Down![]()
Zo jammer dat mensen tegenwoordig niet meer weten waar de top-40 hitjes vandaan komen. Dan zou die rommel van tegenwoordig gelijk een stuk minder populair zijn.
Nooit van gehoordElcoholik wrote:Calmdowner wrote:David Guetta ft. Skylar Grey - Shot Me Down![]()
Parvuz wrote:Fout. Audio Bullys was de dance versie van dat nummertje. Nancy Sinatra heeft het ook gecoverd.Elcoholik wrote:Calmdowner wrote:David Guetta ft. Skylar Grey - Shot Me Down![]()
Origineel:
Cher - Bang bang (My baby shot me down) (1966)
Elcoholik wrote:Zo jammer dat mensen tegenwoordig niet meer weten waar de top-40 hitjes vandaan komen. Dan zou die rommel van tegenwoordig gelijk een stuk minder populair zijn.
Ik moest het ook opzoeken hoor.Basshunterzz wrote:Elcoholik wrote:Zo jammer dat mensen tegenwoordig niet meer weten waar de top-40 hitjes vandaan komen. Dan zou die rommel van tegenwoordig gelijk een stuk minder populair zijn.
Hmm ja maar in principe denk ik dat Kepro wel de Audio Bullys versie bedoelde (of luisterde jij veel Cher vroeger Kepro?), dus dan is het in elk geval niet geheel fout.Parvuz wrote: Fout. Audio Bullys was de dance versie van dat nummertje. Nancy Sinatra heeft het ook gecoverd.
Origineel:
Oke, dan mats ik m, halve punt krijgt hij van me.TiMOTHYb wrote: dus dan is het in elk geval niet geheel fout.
Parvuz wrote:Fout. Audio Bullys was de dance versie van dat nummertje. Nancy Sinatra heeft het ook gecoverd.Elcoholik wrote:Calmdowner wrote:David Guetta ft. Skylar Grey - Shot Me Down![]()
Origineel: