Sjezus miena, die kicks in de climax. Meteen afgezet.
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Heerlijke plaat, mocht ook wel nadat ik al een jaar geen fatsoenlijke track meer heb gehoord van Frontliner. Intro is erg leuk gedaan, melodie kan er echt mee door en aan de kicks erger ik me niet.
Kan er mee door maar heb al tijdje geen interessante Frontliner platen meer gehoord, erg jammer
-
S
Die pitchkicks
Net tafeltennis gaan alle kanten op.
Net tafeltennis gaan alle kanten op.
Die tweede, hoge melodielijn die door het tweede deel van de climax loopt.
Lekker vlot, mooie synth, supergeinig. Kicks gaan wel hoog, maar ik weet nooit hoe het gaat klinken als het dat niet doet, dus ik vind het wel best zo.
Stukken beter dan de vorige platen.
Stukken beter dan de vorige platen.
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Op de verschrikkelijke pitchkicks in de climax na klinkt dit echt fantastisch!
Lekkere melo, erg fijn, maar die kicks kunnen echt niet, pitchkicks zijn prima en ook wel essentieel bij dit soort melodieën maar dit gaat te ver.
Ik ben altijd een liefhebber van pitchkicks maar dit slaat echt alles, het klinkt nergens naar en ik vraag me af of er zo uberhaupt enige kracht in zit. Volgens mij is zo'n btje al het laag eruit gehaald
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
mid-intro 
synth
---- 
-- 

-- 
---- 

--
--
--
--
--
--

---- 
-- 

-- 
---- 

-----

synth
---- 
-- 

-- 
---- 

--
----
----
--

---- 
-- 

-- 
---- 

-----

^ Creatief
OT: Vind het een prima plaatje!
OT: Vind het een prima plaatje!
-
S
hahaha LOLAndromeda wrote:mid-intro
synth![]()
----
--
--
----
![]()
![]()
----
----
----
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
----
--
--
----
![]()
![]()
![]()
![]()
-----
![]()
![]()
over het plaatje, niet heel veel biezonders. niet een plaat die je aan het eind van een feest nog herinnerd
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Wat is dit een kut plaat.... Zeker wel de minste Frontliner plaat in tijden. Productietechnisch ook niet een heel hoogstaande track. En over de rest, ook niet best. 
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
sandervanbruggen wrote:niet heel veel biezonders
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Dacht al wat een lelijke clip!Paultheone wrote:Dat is leuk, zit gotverdomme 90% van de clip in beeld haha XD
OT: Intro is lekker! Melodie ook alleen die pitch kick gaat inderdaad nergens over
-
I
De lelijkste kicks die ik van een respectievelijk 'grote naam' heb gehoord de laatste jaren..
Vrij standaard kick toch? Of bedoel je hoe ze pitchen?IvoWII wrote:De lelijkste kicks die ik van een respectievelijk 'grote naam' heb gehoord de laatste jaren..
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 10 days ago
Frontliner @ twitter
After a couple of busy days I can finally start producing again Any requests other than finishing TBA2?