Free download!
Related topics
Active topics in Gratis tracks
Moderators
-
AHardtraxxer
- 255 posts member since 2013
- last seen Aug 2014
Kicks klinkt als een sample uit een of andere kicks pack. Kan zo niet op de naam komen, maar volgens mij begon de naam van die sample met 'cu'.
-
AHardtraxxer
- last seen Aug 2014
Nee man sorry, helaas nietThe Venator wrote:Kicks klinkt als een sample uit een of andere kicks pack. Kan zo niet op de naam komen, maar volgens mij begon de naam van die sample met 'cu'.
-
SArtiest
- 420 posts member since 2014
- last seen Sep 2020
Kick iets meer eq'en, voor derest 
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Dit is volgens mij de Frontliner kickThe Venator wrote:Kicks klinkt als een sample uit een of andere kicks pack. Kan zo niet op de naam komen, maar volgens mij begon de naam van die sample met 'cu'.
Nee die is anders hoor.Lenny wrote:Dit is volgens mij de Frontliner kickThe Venator wrote:Kicks klinkt als een sample uit een of andere kicks pack. Kan zo niet op de naam komen, maar volgens mij begon de naam van die sample met 'cu'.
-
AHardtraxxer
- last seen Aug 2014
Frontliner'style' kick op ze minst danLenny wrote:Dit is volgens mij de Frontliner kickThe Venator wrote:Kicks klinkt als een sample uit een of andere kicks pack. Kan zo niet op de naam komen, maar volgens mij begon de naam van die sample met 'cu'.