Amnesys @ Ghosttown 2 decades:
Tracklist:
n/a
Tracklist:
n/a
Ik ergerde me ook al kapot aan deze set tijdens het beluisteren.Nerazzurro93 wrote:Jezus Christus gewoon hedendaagse zooi draaien op dit feest. Ik kan hier zo kwaad om worden. Ghosttown was eerst best een leuk concept maar het is gewoon verpest nu hoor ik wel.
Nerazzurro93 wrote:Jezus Christus gewoon hedendaagse zooi draaien op dit feest. Ik kan hier zo kwaad om worden. Ghosttown was eerst best een leuk concept maar het is gewoon verpest nu hoor ik wel.
Bron: Evenementenpagina van de organisatie.Area 2 : Hardcore Alliance (Millennium Hardcore 2000-2007 en Hardcore 2008-2013)
Nosferatu
Korsakoff
Amnesys
Tommyknocker
D-Tune
Vince
MC Axys
Je vergist je (alweer).Nerazzurro93 wrote:Ghosttown was eerst altijd millennium hardcore als ik me niet vergis.
Dan is het alsnog een andere areaNerazzurro93 wrote:Dat 2008-2014 is er sinds eind 2013 pas bijgekomen en ik vind het jammer dat dat erbij gekomen is.
Mag toch wel kritiek hebben jongen. Het leven is niet altijd leuk.Broken Balance wrote:Dan is het alsnog een andere areaNerazzurro93 wrote:Dat 2008-2014 is er sinds eind 2013 pas bijgekomen en ik vind het jammer dat dat erbij gekomen is.![]()
Als je het niks vind ga je er niet heen.
Dan verpest het je feest ook niet.
Nadenken en zo.