Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Vette tracks, er zit wel vooruitgang in die kicks, maar ik mis toch nog wat punch bij beide.
Wrong Attitude is vooral vet.
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
View on YouTube
I
Ik vind Runnin' eigenlijk wel heel gaaf :$
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Heerlijke sounds in Wrong Attitude :love:
Hardtraxxer
308 posts member since 2010
last seen Jan 2017
Wat hebben deze gasten toch altijd vette ideëen! Vett, die futuristische geluiden die overal heen en weer gaan in de track! :thumbsup:
G
Hardtraxxer
101 posts member since 2013
last seen May 2017
Al die opmerkingen over "de kick dreunt niet door"..

Heb er op Reverze eens op gelet in de Lotto-Arena.
ik kreeg letterlijk kippenvel van de sub van deze kicks, gru-we-lijk hard klonken ze daar!
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 6 days ago
Guildednl wrote:Al die opmerkingen over "de kick dreunt niet door"..

ik kreeg letterlijk kippenvel van de sub van deze kicks, gru-we-lijk hard klonken ze daar!
Uit ervaring kan ik zeggen dat deze kicks live totaaaal niet doorkomen. We waren toen bij TC celebrates in rodenburg, en deze kicks waren echt een lachertje vergeleken met de rest van de avond.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
The Venator wrote:

Uit ervaring kan ik zeggen dat deze kicks live totaaaal niet doorkomen. We waren toen bij TC celebrates in rodenburg, en deze kicks waren echt een lachertje vergeleken met de rest van de avond.
Zelfde verhaal met de paar tracks van PN die langskwamen op TC Celebrates in Sans Souci, en als je als argumant zou claimen dat het geluidssysteem daar niet deugt, dan moet je er voor de gein is heen gaan. Een van de beste systemen imo.
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
De kicks zijn nog niet helemaal perfect, maar de sfeer die in hun platen zit is altijd zo vet :worship:
Hardtraxxer
97 posts member since 2013
last seen Dec 2016
toffee wrote:De kicks zijn nog niet helemaal perfect, maar de sfeer die in hun platen zit is altijd zo vet :worship:
:thumbup:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Ik vond die PN kicks op Hard Bass goed te doen, maar thuis ben ik ook niet geheel overtuigd. Voor de rest zijn de tracks weer erg divers! Top producers! :worship:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026

Had precies hetzelfde op Reverze. Klonk echt heel erg lekker daar.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Ik vind die kicks van Phuture Noize anders echt heerlijk, gingen echt wel behoorlijk hard op Loudness :) Voorkeur gaat uit naar Running, met name dat stuk vanaf 2:31 is echt geniaal :worship:
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
Petje af voor Phuture Noize :)
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
Runnin :D , heerlijke melodie met een vette anti. Éen van de weinige nummers waar ik een anti kan waarderen (laat staan 2x een anti)