Ik ben meer van
Grben wrote:RAW AS FUCK
Grben wrote:RAW AS FUCK
Delt-A wrote:Ik houd wel degelijk van euforische Hardstyle, alleen niet van de meeste Hardstyle waar op een bepaalde manier in gezongen wordt of met house invloeden er in. Just as easy as 1, 2, 3.
Maar heb nietgestemd hoor.
#edm moet ookGrben wrote:Contest sluit om 6 uur vandaag!
Stem aub op Gerben Goorhuis.
Top 5 van de Lyrics Contest van XQ Brennan Heart!
Je kunt stemmen via deze link :
http://poll.q-dance.nl/xqlusivebrennanh ... icscontest …
RT #dtv #brennanheart #xqbrennanheart #qdance #hardstyle
BEDANKT!
Ja zo gaat dat dus niet he.Grben wrote:Ik vroeg eigenlijk helemaal geen meningen!
dat is hardtraxxPNXRMX wrote:Ja zo gaat dat dus niet he.Grben wrote:Ik vroeg eigenlijk helemaal geen meningen!
wtf..Grben wrote:Ik vroeg eigenlijk helemaal geen meningen!
Oftewel, gewoon bekend willen worden met een naar tekstje wat nergens over gaat.patrickjeb wrote:wtf..Grben wrote:Ik vroeg eigenlijk helemaal geen meningen!
Grben wrote: Jongens kunnen jullie op mij stemmen? Het intresseerd me geen reed wat je van mn lyrics vind en ik hoef absoluut geen feedback want ik vind mn lyrics goed dus stem gewoon dan win ik.
En wij vroegen eigenlijk helemaal niet om zulke topics.Grben wrote:Ik vroeg eigenlijk helemaal geen meningen!
538 op staan?Brainweavers wrote:Ik ga geen stem uitbrengen, bij het lezen van al de lyrics kreeg ik een soort plaatsvervangende schaamte.. Beetje zelfde niveau als Kesha van de radio
Als ze dat halen, is dat al een hele vooruitgang tov de meeste hardstyle lyricsBrainweavers wrote:Ik ga geen stem uitbrengen, bij het lezen van al de lyrics kreeg ik een soort plaatsvervangende schaamte.. Beetje zelfde niveau als Kesha van de radio