Neeman, Frontliner draaide precies de goede. Godz Powerrr en Magic.dj-rico01 wrote:wel jammer dat become zeh sky niet gedraaid is op hardbass
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
en On The Rise/Frozen dan?Dakpan wrote:Neeman, Frontliner draaide precies de goede. Godz Powerrr en Magic.dj-rico01 wrote:wel jammer dat become zeh sky niet gedraaid is op hardbass
die mogen ook wel snel release datum krijgen
Niet alles hoeft releaesed te worden hoorTel wrote:en On The Rise/Frozen dan?Dakpan wrote:Neeman, Frontliner draaide precies de goede. Godz Powerrr en Magic.dj-rico01 wrote:wel jammer dat become zeh sky niet gedraaid is op hardbass![]()
die mogen ook wel snel release datum krijgen
Deze 2 komen er wel;) zal nog wel even duren maar dat maakt niet uit zijn deze platen dik waard..
Zijn al gereleased sjefke!Diedjuhh wrote:Deze 2 komen er wel;) zal nog wel even duren maar dat maakt niet uit zijn deze platen dik waard..
weet ik, moest een quote zijn op de reactie van on the rise/frosen van khadberMaximize wrote:Zijn al gereleased sjefke!Diedjuhh wrote:Deze 2 komen er wel;) zal nog wel even duren maar dat maakt niet uit zijn deze platen dik waard..
Ik heb ze net binnen gehaald vanaf Dance Tunes.
hoezo niet, ik zou graag de cd map van een willekeurige scantraxx dj hebben hoor.. hoeveel vette unreleased shit zit daar wel niet inKhadber wrote: Niet alles hoeft releaesed te worden hoor.