Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Chukkels wrote: Is goed hoor. Morgen zo tegen 19.00 uur zal je van dit topic af zijn. :$
Hoezoooo?? :cry: :cry: :cry:

OT:
iemand nog commentaar op de set??
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Black Sunrise wrote:
Chukkels wrote: Is goed hoor. Morgen zo tegen 19.00 uur zal je van dit topic af zijn. :$
Hoezoooo?? :cry: :cry: :cry:

OT:
iemand nog commentaar op de set??
Waar is wasted penguinz?
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
mrazura wrote: Waar is wasted penguinz?
Thuis in Zweden gok ik? :P
We wilden de wat oudere tracks erin hebben en WP paste daar niet bij :)
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Black Sunrise wrote:
mrazura wrote: Waar is wasted penguinz?
Thuis in Zweden gok ik? :P
We wilden de wat oudere tracks erin hebben en WP paste daar niet bij :)
Spreek voor jezelf. Ik had er eentje ingezet, maar die haalde jij er weer uit. :cry:

Overigens vertik ik het om een WP-plaat uit 2010 in m'n lijstje te zetten.

Weet je wat iemand eens moet doen? Een setje voor op een CD maken met alleen maar breaks van Wasted Penguinz. Dat zou volgens mij best een ultiem spacemixje zijn. En je zou er misschien wel 3 CD's mee volkrijgen! :loving:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Een beetje minder kinderachtig aub, anders sluit ik het topic. Ik snap het idee wel, want ik zie de helft van het topic gevuld met gechat.
S
Inderdaad wordt dit geslijm ook wel beu ... Zo is het makkelijk om bovenaan te blijven staan ... Heel de tijd gesmeek om aandacht. :D
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Khadber wrote:Een beetje minder kinderachtig aub, anders sluit ik het topic. Ik snap het idee wel, want ik zie de helft van het topic gevuld met gechat.
Je hebt wel gelijk. Excuses hiervoor! Maar goed, zullen niet meer chatten in dit topic. Want zoals beloofd is de opvolger al klaar:

Black Sunrise feat. Chukkels - Euphorical Madness
Hardtraxxer
531 posts member since 2010
last seen Mar 2014
dit verdient absoluut een bump, ga ik vanavond in de trein eens even lekker beluisteren :D veel sentiment hier voor mij :love:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
_Padam wrote:dit verdient absoluut een bump, ga ik zo in de trein eens even lekker beluisteren :D :love: