Oehh vandaag release 
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
SHardtraxxer
- 666 posts member since 2013
- last seen Nov 2014
had m afgelopen zaterdag op qlimax gehoord, had de kick live wel iets hoger ingeschat maar hij klonk nog steeds erg dik
Een van de beste tracks uit 2013 
Volume stond heel laag bij deze plaat. geen idee waarom ze dit niet hebben aangepast tijdens het draaienSyztrax wrote:had m afgelopen zaterdag op qlimax gehoord, had de kick live wel iets hoger ingeschat maar hij klonk nog steeds erg dik
Wut.. heb je de track wel geluisterd?hoebedoelje wrote:Is dit niet gewoon een 'Spoontech-kick'?
DitDelt-A wrote:Wut.. heb je de track wel geluisterd?hoebedoelje wrote:Is dit niet gewoon een 'Spoontech-kick'?
Zeer zeker.Delt-A wrote:Wut.. heb je de track wel geluisterd?hoebedoelje wrote:Is dit niet gewoon een 'Spoontech-kick'?
En nu?
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Een Spoontech-kick? Bestaat dat ook al? 
Het spijt me zeer, maar er mankeert echt iets aan je oren als je hierin een "Spoontech-kick" hoort..hoebedoelje wrote:Zeer zeker.Delt-A wrote:Wut.. heb je de track wel geluisterd?hoebedoelje wrote:Is dit niet gewoon een 'Spoontech-kick'?
En nu?
Niet om hier alle woede op mijn hals te halen.. Maar ik begrijp wel een beetje wat hoebedoelje met"spoontech-kick" bedoelt. - Natuurlijk het verre van identiek, maar hier zit wel aardig wat gelijkenis in
View on YouTube
View on YouTube
Fair enough, ik dacht meer aan een Vazard/Delete/Hardstyle Mafia kick. En daar lijkt het dus totaal niet opGoldenprei wrote:Niet om hier alle woede op mijn hals te halen.. Maar ik begrijp wel een beetje wat hoebedoelje met"spoontech-kick" bedoelt. - Natuurlijk het verre van identiek, maar hier zit wel aardig wat gelijkenis in
View on YouTube
Zijn dus van die platen waar je de eerste 2/3x echt versteld van staat. Vervolgens wordt hij helemaal grijsgedraaid, en over een paar maanden hoef ik hem echt nooit meer te horen. Net als TRB een beetje, die trouwens ook nog net op tijd werd gered door de edit.
Precies. Sowieso vind ik deze plaat echt ruk (al na 4x luisteren) de kicks zijn echt niet lekker vindi k.TiMOTHYb wrote:Zijn dus van die platen waar je de eerste 2/3x echt versteld van staat. Vervolgens wordt hij helemaal grijsgedraaid, en over een paar maanden hoef ik hem echt nooit meer te horen. Net als TRB een beetje, die trouwens ook nog net op tijd werd gered door de edit.
-
L
- 2 posts member since 2013
- last seen Dec 2013
Wat een heerlijke plaat is 't ook 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Live. 
-
SHardtraxxer
- 168 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Inderdaad het gevoel dat dit de nieuwe Record Breaking wordt... in het begin vindt iedereen 'm vet, totdat hij zó vaak gedraaid wordt dat iedereen er zat van is. Laten we er nu nog maar even van genieten voor zolang het duurt! Live gaat ie lekker iig