Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Beproefd recept. Hierop kan iedereen lekker meeschreeuwen. Doel bereikt...
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
hotymoty wrote:Adaro en Ran-D hebben hier wekenlang aan gewerkt twitterde Adaro naar iemand.
Geloof je het zelf? Elke sound van dit nummer zat al eerder in een Ran-D nummer.. Dit is in 2 dagen in elkaar gezet..
Tuurlijk kan dat. Een bazenplaat als Tonight is in 1 dag gemaakt. Dat zegt niks over de tijd die er aan besteed is.
Ze zullen er vast wel 2 weken mee bezig zijn geweest, want ik zie niet in waarom Adaro daar over zou liegen.

Niet altijd het slechte denken ;)

Vind de plaat ook 3 keer niks, maar dat heb ik met bijna alle G4H platen. Zoals al eerder is gezegd, veel te veel 'MOTHERFUCKERS GANGSTERS FUCK!'. Ook zijn de laatste paar Qlimax Anthem's 3 keer niks, dus kijk er niet eens meer van op.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik vond No Way Back wel erg vet.
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik vind 'm toch erg vet! Blijft ontzettend hangen, lekker mee schreeuwen met de melodie en vocals. Prima!
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Maximize wrote:Ik vind 'm toch erg vet! Blijft ontzettend hangen, lekker mee schreeuwen met de melodie en vocals. Prima!
Dit! Kwam erg goed over op Fusion :) .
Hardtraxxer
374 posts member since 2013
last seen 21 days ago
patrickjeb wrote:Ook zijn de laatste paar Qlimax Anthem's 3 keer niks, dus kijk er niet eens meer van op.
dit dus
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Ik kan je vertellen dat deze live erg lekker klinkt :thumbup:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Wie heeft hem gekocht?
Hardtraxxer
739 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Intro vind ik een beetje soft eigenlijk, maar klinkt live wel lekker dus?
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Ik vind 'm eigenlijk heel erg vet hoor :) . Gewoon aangeschaft!
T
Hardtraxxer
290 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Live goed te doen!
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Melodie blijf ik sterk vinden, nu toch al een paar keer achter elkaar geluisterd. Voor de rest zoals door velen al gezegd niet echt Qlimax-waardig.
Hardtraxxer
739 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
http://www.youtube.com/watch?v=XckR5BiIGP8

Nu ik hem full heb gehoord vind ik het toch een lekker plaatje, alleen nog steeds geen anthem
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
patrickjeb wrote:
hotymoty wrote:Adaro en Ran-D hebben hier wekenlang aan gewerkt twitterde Adaro naar iemand.
Geloof je het zelf? Elke sound van dit nummer zat al eerder in een Ran-D nummer.. Dit is in 2 dagen in elkaar gezet..
Tuurlijk kan dat. Een bazenplaat als Tonight is in 1 dag gemaakt. Dat zegt niks over de tijd die er aan besteed is.
Volgens mij was Magic ook in een dag gemaakt :love: :love:
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Nope, ik vind dit echt niks. Weer diezelfde synth als in elke andere gunz for hire track... Begint echt heel erg afgezaagd te worden. Vind ook dat hier niets van drive inzit.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
G1LL wrote:Ik vind 'm eigenlijk best leuk, juist beter dan wat er voorgaande jaren is neergezet. Eindelijk een Qlimax anthem met wat meer tempo en energie. Het is niet een geweldig nummer en het had nog wel wat beter gemogen, maar over 't algemeen vind ik dit best prima. Nu nog even een lekkere mid-intro d'r aan vast en de track word nog veel beter :) .
Dit dus.

Als ze meer in de stijl van The Cycle of Evolution Complete produceerden kon er nog een lekkere sfeer in zitten. Dat is nu niet het geval.
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
7 minutes pure seed
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 55 minutes ago
Die reacties op de fb van Q-Dance zijn ook niet al te positief. Is wel eens anders als Q-Dance wat post.
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Hahaha
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Qlimax vocal :( :( :(
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
De opbouw is niks mis mee, maar daarna....
J
7 posts member since 2013
last seen Nov 2013
wel leuk voor een paar keer maar doe mij nature of our mind of the prophecy maar
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
jereun102 wrote:wel leuk voor een paar keer maar doe mij nature of our mind of the prophecy maar
dat en alles er tussenin, is wel een aardige plaat, maar ze zijn zeker niet boven zichzelf uitgestegen en hij heeft totaal geen anthem sfeer, ik vind dit op bolivia na hun slechtste plaat