S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
eindelijk weer is een fatsoenlijke track van wildstylez, ik vind hem niet geweldig maar toch goed om aan te horen
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
een beetje vreemd maar wel lekker ^^

rivella
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Vette track, vind het wel jammer dat de melodie niet wat meer verwerkt word in de climax die dan een beetje random komt maar Wildstylez mag wel meer deze kant op gaan :)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Mr Lellebel wrote:Die fucking slowdown :mad: Had anders een prima track geweest.
Vind het met die slowdown ook wel prima, zonder was beter geweest idd. Heel vet van Wildstylez om een keer weer de experimentele kant op te zoeken, is al heel lang geleden dat hij dat heeft gedaan.
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Wat een gruwelijke plaat is dit :love:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Begin deze ook wel te waarderen :D
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Twee minpunten:

1. Slowdown: Waarom dat in hardstyle tracks gestopt wordt weet ik nog steeds niet... In deze plaat stoort het me dan gelukkig niet heel veel.
2. Kattengejank: Waarom nou wéér een of ander zeikwijf die er doorheen aan het janken is? Naar mijn persoonlijke mening wordt een nummer daardoor al snel afgeschreven... Dubmix plx.

Jammer, zonder het zeikwijf was het zeker een vette plaat geweest! :cry:
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Elexz wrote:Twee minpunten:

1. Slowdown: Waarom dat in hardstyle tracks gestopt wordt weet ik nog steeds niet... In deze plaat stoort het me dan gelukkig niet heel veel.
2. Kattengejank: Waarom nou wéér een of ander zeikwijf die er doorheen aan het janken is? Naar mijn persoonlijke mening wordt een nummer daardoor al snel afgeschreven... Dubmix plx.

Jammer, zonder het zeikwijf was het zeker een vette plaat geweest! :cry:
Vind het juist in dit geval een hele vette toevoeging! Heel vet gedaan :)
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Analoxx wrote:Vind het juist in dit geval een hele vette toevoeging! Heel vet gedaan :)
Dit dus. Krijg er een beetje een Geal - Losing My Feeling (The Beholder & Balistic Remix) gevoel bij. :) Begrijp overigens niet waarom iedereen lult over een slowdown. Het hele nummer is gewoon op een bpm <150, ik weet niet..
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
BuzzLightyear wrote:
Analoxx wrote:Vind het juist in dit geval een hele vette toevoeging! Heel vet gedaan :)
Dit dus. Krijg er een beetje een Geal - Losing My Feeling (The Beholder & Balistic Remix) gevoel bij. :) Begrijp overigens niet waarom iedereen lult over een slowdown. Het hele nummer is gewoon op een bpm <150, ik weet niet..
T.o.v. andere platen ;)
Hardtraxxer
56 posts member since 2010
last seen Oct 2013
Is dit niet gewoon Vengaboys - Parada de Tettas!
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2021
Elexz wrote:
BuzzLightyear wrote:
T.o.v. andere platen ;)
Andere platen hebben nul te maken met een slowdown die niet in deze plaat zit.. :P
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
BuzzLightyear wrote:Andere platen hebben nul te maken met een slowdown die niet in deze plaat zit.. :P
Snap je het nou echt niet, of zit je nu te trollen? :huh: Kom op, ben beter van je gewend.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2021
Elexz wrote:
BuzzLightyear wrote:Andere platen hebben nul te maken met een slowdown die niet in deze plaat zit.. :P
Snap je het nou echt niet, of zit je nu te trollen? :huh:
Wat denk je nou zelf... :P
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Erg lekkere plaat dit.
Hardtraxx Veteran
3010 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
DJMarino wrote:Is dit niet gewoon Vengaboys - Parada de Tettas!
:lol: