Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Artiest: DJ Fresh vs Diplo

Track(s): Earthquake (LNY TNZ & Yellow Claw Remix)

Sample/video:

Last edited by Soulless on 26 Sep 2013 10:10, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
Heerlijke climax, denk dat dit meer gewaardeerd wordt dan last night ever

En ja, dit is gewoon in alle opzichten hardstyle, buiten de trap break misschien
Hardtraxx Addict
1140 posts member since 2013
last seen Sep 2016
Ben het wel p-stylez eens. Tis nog geen hoogstaand nummer maar er zijn wel vorderingen.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Jammer dat er zo weinig kracht achter de kicks zit. Screeches doen het snel goed.
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
misschien vet voor in een Yellow Claw set, maar meer niet :/ heb echt heel weinig met die muziek
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Best wel een fijn plaatje, ook al is de intro wat TE jump achtig qua sounds. Toch zou ik (nu we het over trap hebben) Boaz een keer een dag rond laten lopen in de studio van Noisecontrollers. Denk dat daar wel wat heel gaafs uit kan komen...
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Perfecte Pussy Lounge track.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Wat een kut muziek. altijd maar weer...
B
Vind de screeches wel lekker :P
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
iMark wrote:Best wel een fijn plaatje, ook al is de intro wat TE jump achtig qua sounds. Toch zou ik (nu we het over trap hebben) Boaz een keer een dag rond laten lopen in de studio van Noisecontrollers. Denk dat daar wel wat heel gaafs uit kan komen...
Boaz zit niet achter de platen van Yellow Claw / LNY TNZ hoor. Die zit achter platen van Nouveau Riche (Mr Polska, Je Broer, Skitzo etc)
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
Is LNY TNZ een nieuw alias van dat jumpduo Looney Tunez?

On-Topic: kick is al iets beter dan vorige tracks, nog steeds niet top, heeft ook wel wat weg van Coone z'n kicks. Sounds klinken leeg en slecht afgemixt, er zit te weinig variatie en modulatie in, en break komt er erg abrupt in.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Delt-A wrote:Is LNY TNZ een nieuw alias van dat jumpduo Looney Tunez?
Hadden die niet zo'n clipje op zo'n bowlingbaan ofzo?
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
Geen flauw idee xd Ik had ze wel een keer gezien bij TMF Jump, en ik ken ze van Discojacks, best een vette track.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
The Venator wrote:Wat een kut muziek. altijd maar weer...
Hardtraxxer
468 posts member since 2010
last seen Oct 2013
Klinkt een beetje fout maar vind het wel lekker klinken. Beetje lomp raggen (op dat r&b stukje na)
I
Ik was al bang dat na thunder er ook wel een "hardstyle" track van hun aan zat te komen! Een grote bagger met die kut trap break en die slappe kicks. Bah ik heb helemaal niks met Yellow Claw en de manier hoe hun zieltjes winnen door wannabe dubstep, house, hardcore en hardstyle of een combinatie daarvan te produceren :sick: