Best wel een fijn plaatje, ook al is de intro wat TE jump achtig qua sounds. Toch zou ik (nu we het over trap hebben) Boaz een keer een dag rond laten lopen in de studio van Noisecontrollers. Denk dat daar wel wat heel gaafs uit kan komen...
iMark wrote:Best wel een fijn plaatje, ook al is de intro wat TE jump achtig qua sounds. Toch zou ik (nu we het over trap hebben) Boaz een keer een dag rond laten lopen in de studio van Noisecontrollers. Denk dat daar wel wat heel gaafs uit kan komen...
Boaz zit niet achter de platen van Yellow Claw / LNY TNZ hoor. Die zit achter platen van Nouveau Riche (Mr Polska, Je Broer, Skitzo etc)
Is LNY TNZ een nieuw alias van dat jumpduo Looney Tunez?
On-Topic: kick is al iets beter dan vorige tracks, nog steeds niet top, heeft ook wel wat weg van Coone z'n kicks. Sounds klinken leeg en slecht afgemixt, er zit te weinig variatie en modulatie in, en break komt er erg abrupt in.
Ik was al bang dat na thunder er ook wel een "hardstyle" track van hun aan zat te komen! Een grote bagger met die kut trap break en die slappe kicks. Bah ik heb helemaal niks met Yellow Claw en de manier hoe hun zieltjes winnen door wannabe dubstep, house, hardcore en hardstyle of een combinatie daarvan te produceren