B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
WHOAT!?
:worship:
I
Heerlijke drive :woot: vind hem denk ik zelfs beter dan het origineel!
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
wootum wrote:
DeMix wrote:Warface is toch een HS allias van een hardcore producer of praat ik nou onzin?
Klopt, van wie weet ik ook niet, maar het is wel zo. Je praat iig geen onzin :P
Is de hardstyle alias van Triaxx.
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
reverse uit het orgineel eruit :/ jammer want dat gaf juist zoveel energie en drive.. geen slechte remix maar overtreft het orgineel zeker niet. wat gaat er nu met Cursed gebeuren? want eigenlijk zou Goddamn remix en cursed toch nog uitkomen op Theracords?
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Ik heb zelf deze remix nooit ontvangen dus eigenlijk is t helemaal geen officiële remix. Wat betreft Cursed, ik heb niets meer van co2 vernomen dus ik weet t zelf ook niet
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
DjThera wrote:Ik heb zelf deze remix nooit ontvangen dus eigenlijk is t helemaal geen officiële remix. Wat betreft Cursed, ik heb niets meer van co2 vernomen dus ik weet t zelf ook niet
Maar als je een remix maakt, heb je toch ook de files van het origineel nodig? Of hoe je dat allemaal maar noemt? En je moet toch ook toestemming hebben van de artiest zelf als je een remix wilt maken, lijkt me dat hij dat wel heeft gekregen van Co2 toen ze nog bestonden :p

Of heb ik dit allemaal fout :P
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
roberttt wrote:
DjThera wrote:Ik heb zelf deze remix nooit ontvangen dus eigenlijk is t helemaal geen officiële remix. Wat betreft Cursed, ik heb niets meer van co2 vernomen dus ik weet t zelf ook niet
Maar als je een remix maakt, heb je toch ook de files van het origineel nodig? Of hoe je dat allemaal maar noemt? En je moet toch ook toestemming hebben van de artiest zelf als je een remix wilt maken, lijkt me dat hij dat wel heeft gekregen van Co2 toen ze nog bestonden :p

Of heb ik dit allemaal fout :P
dat dacht ik dus ook altijd!
Hardtraxx Addict
1129 posts member since 2010
last seen Sep 2015
Toestemming heeft hij zeker gehad ze zaten laast samen in de studio !
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Remco-Jan heeft wel een keer samples bij jullie aangeleverd toch? Zal wel niet van deze zijn dan, maar hij heeft inderdaad wel in de studio gezeten met 50% van Co2?
Artiest
last seen 1 day ago
Artiesten onderling kunnen veel doen natuurlijk, wil niet meteen zeggen dat een label er dan vanaf weet he xd
A
Volgens mij gaan er mensen op de vingers getikt worden
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Liggen de rechten van de originele track dan bij theracords en mag hij dan niet zonder toestemming worden geremixed of hoe moet ik dat zien?
Artiest
last seen 1 day ago
Klopt
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
Denk ook wel dat sommige producers denken dat ze het sowieso wel mogen remixen aangezien het CO2 project zelf niet meer bestaat, en dit alleen maar soort van credits zijn toch ?

Ging gister lekker bij Beatbusters deze :)
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Verkrachtig van het origineel. :(
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Iemand die deze nog heeft? :$
D
Hardtraxx Elite
2349 posts member since 2012
last seen Apr 2017
Qlown wrote:Iemand die deze nog heeft? :$

http://www14.zippyshare.com/v/47461545/file.html :thumbup:
A
laatmaar(luisterde hem laatst trouwens weer blijft vet :worship: )
Last edited by Anonymous on 01 Sep 2013 18:36, edited 1 time in total.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Dylan-E wrote:
Qlown wrote:Iemand die deze nog heeft? :$

http://www14.zippyshare.com/v/47461545/file.html :thumbup:
Held, dank!