WHOAT!?

Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
-
I
Heerlijke drive
vind hem denk ik zelfs beter dan het origineel!
Is de hardstyle alias van Triaxx.wootum wrote:Klopt, van wie weet ik ook niet, maar het is wel zo. Je praat iig geen onzinDeMix wrote:Warface is toch een HS allias van een hardcore producer of praat ik nou onzin?
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
reverse uit het orgineel eruit
jammer want dat gaf juist zoveel energie en drive.. geen slechte remix maar overtreft het orgineel zeker niet. wat gaat er nu met Cursed gebeuren? want eigenlijk zou Goddamn remix en cursed toch nog uitkomen op Theracords?
Ik heb zelf deze remix nooit ontvangen dus eigenlijk is t helemaal geen officiële remix. Wat betreft Cursed, ik heb niets meer van co2 vernomen dus ik weet t zelf ook niet
Maar als je een remix maakt, heb je toch ook de files van het origineel nodig? Of hoe je dat allemaal maar noemt? En je moet toch ook toestemming hebben van de artiest zelf als je een remix wilt maken, lijkt me dat hij dat wel heeft gekregen van Co2 toen ze nog bestonden :pDjThera wrote:Ik heb zelf deze remix nooit ontvangen dus eigenlijk is t helemaal geen officiële remix. Wat betreft Cursed, ik heb niets meer van co2 vernomen dus ik weet t zelf ook niet
Of heb ik dit allemaal fout
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
dat dacht ik dus ook altijd!roberttt wrote:Maar als je een remix maakt, heb je toch ook de files van het origineel nodig? Of hoe je dat allemaal maar noemt? En je moet toch ook toestemming hebben van de artiest zelf als je een remix wilt maken, lijkt me dat hij dat wel heeft gekregen van Co2 toen ze nog bestonden :pDjThera wrote:Ik heb zelf deze remix nooit ontvangen dus eigenlijk is t helemaal geen officiële remix. Wat betreft Cursed, ik heb niets meer van co2 vernomen dus ik weet t zelf ook niet
Of heb ik dit allemaal fout
Toestemming heeft hij zeker gehad ze zaten laast samen in de studio !
Remco-Jan heeft wel een keer samples bij jullie aangeleverd toch? Zal wel niet van deze zijn dan, maar hij heeft inderdaad wel in de studio gezeten met 50% van Co2?DjThera wrote:Ik heb zelf deze remix nooit ontvangen dus eigenlijk is t helemaal geen officiële remix. Wat betreft Cursed, ik heb niets meer van co2 vernomen dus ik weet t zelf ook niet
Artiesten onderling kunnen veel doen natuurlijk, wil niet meteen zeggen dat een label er dan vanaf weet he 
-
A
Volgens mij gaan er mensen op de vingers getikt worden
Liggen de rechten van de originele track dan bij theracords en mag hij dan niet zonder toestemming worden geremixed of hoe moet ik dat zien?
Denk ook wel dat sommige producers denken dat ze het sowieso wel mogen remixen aangezien het CO2 project zelf niet meer bestaat, en dit alleen maar soort van credits zijn toch ?
Ging gister lekker bij Beatbusters deze
Ging gister lekker bij Beatbusters deze
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Verkrachtig van het origineel. 
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Iemand die deze nog heeft? 
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
-
A
laatmaar(luisterde hem laatst trouwens weer blijft vet
)
Last edited by Anonymous on 01 Sep 2013 18:36, edited 1 time in total.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Held, dank!Dylan-E wrote:Qlown wrote:Iemand die deze nog heeft?
http://www14.zippyshare.com/v/47461545/file.html