Related topics
- View the latest post: The Pitcher - Here For The Future / Enjoy The Music / Take Me Higher (FUS071-5)
- View the latest post: Phuture Noize & B-Front - Stars (Take Me Higher) (BMS025)
- View the latest post: Phuture Noize & B-Front - Stars (Take Me Higher) (Adrenalize Remix) (BMS030)
- View the latest post: Panic, Crude Intentions & Alee - Take Me Higher (NEO237)
- View the latest post: Unsenses & Nino Lucarelli - Take Me Higher (DWX870)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
- View the latest post: RUTGER VAN BARNEVELD - ZWOELE ZOMERNACHTEN (THE VISION HARDSTYLE BOOTLEG)
Moderators
-
SDonateur
- 258 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Triest die titel en dat gezeur om stemmen
-
S
Origineel veel beter...
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Origineel alstublieft.. Geef dan een volledige preview van Forever Young ofzo, ik hoef geen free track om te stemmen.
-
THardtraxxer
- 51 posts member since 2010
- last seen Jan 2023
(Off topic)
Beetje raar dat iedereen zich verplicht voelt om te stemmen, het blijft hoe dan ook jouw keus. Hij doet dit alleen als een soort promotie, waarom zou je dat niet mogen doen? Als artiest zijnde wil iedereen kans maken op een plek in de top 100, sommige artiesten maken artworks en sommige artiesten maken tracks etc. Artiesten hebben het recht om een gunst te vragen voor hun tracks van hun fans, maar uiteindelijk is het je eigen keus op wie je stemt.
(On topic)
Wat de track betreft ga ik inderdaad ook voor het origineel alhoewel deze ook wel iets heeft!
Beetje raar dat iedereen zich verplicht voelt om te stemmen, het blijft hoe dan ook jouw keus. Hij doet dit alleen als een soort promotie, waarom zou je dat niet mogen doen? Als artiest zijnde wil iedereen kans maken op een plek in de top 100, sommige artiesten maken artworks en sommige artiesten maken tracks etc. Artiesten hebben het recht om een gunst te vragen voor hun tracks van hun fans, maar uiteindelijk is het je eigen keus op wie je stemt.
(On topic)
Wat de track betreft ga ik inderdaad ook voor het origineel alhoewel deze ook wel iets heeft!
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Iemand nog een link? Deze link doet het helaas niet meer.
Die titel moeten we maar heel letterlijk opvatten dan...
climax synth heeft wel wat weg van de oude pitcher stijl
kan ik opzich wel waarderen. verder, niet mijn plaat
Komt misschien wel omdat het een 'nieuwe versie' is van de oude Take Me Higher?Nuracore wrote:climax synth heeft wel wat weg van de oude pitcher stijlkan ik opzich wel waarderen. verder, niet mijn plaat
OT:
Moet dit?
Jaaaaaa.... Doe mij het origineel maar gewoon. Dit schiet niet op.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
wat een verkrachting deze kicks zeg...
Heb liever die edit van Karma of the Summertime Re-amp.
-
S
Dat kickConzpiracy wrote:Heb liever die edit van Karma of the Summertime Re-amp.
Last edited by djpatt on 21 Jul 2013 13:22, edited 1 time in total.
Dat is de oude Take Me Higherdjpatt wrote:nvm
Last edited by patrickjeb on 21 Jul 2013 21:56, edited 1 time in total.
fuuuuupatrickjeb wrote:Dat is de oude Take Me Higherdjpatt wrote:http://www15.html
nvm
iemand dan een goeie link ??
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Calmdowner wrote:http://www.lololyrics.com/free-5837
-
I
Gaat niet lang meer duren voordat alle "gouwe ouwe" van the pitcher ge-edit zijn met stront kicks 
Ach ja, voor mij is The Pitcher al een aardig tijdje afgeschreven.IvoWII wrote:Gaat niet lang meer duren voordat alle "gouwe ouwe" van the pitcher ge-edit zijn met stront kicks
-
I
Bij mij ook helaasBuzzLightyear wrote:Ach ja, voor mij is The Pitcher al een aardig tijdje afgeschreven.IvoWII wrote:Gaat niet lang meer duren voordat alle "gouwe ouwe" van the pitcher ge-edit zijn met stront kicks