Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
SDonateur
- 258 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Als die maar niet met taarten gaat smijten.
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Mooie stap in de carrière van Coone.
Dit, maar moet hiervoor een nieuw toppa voor geopend worden?Phase 2 wrote:Mooie stap in de carrière van Coone.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Als het allemaal kutplaten bevat zoals die 'Mammoth' Remix dan word het me toch een partij kut.
-
SDonateur
- 258 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Ja ik twijfel altijd waar je dit moet zetten? Vandaar maar een topic.
Ze willen het zo te horen echt hardstyle houden, dus hopelijk pakt het goed uit 
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
jambekkie wrote:Als het allemaal kutplaten bevat zoals die 'Mammoth' Remix dan word het me toch een partij kut.
lijkt me niet dat ie een mashup op een album zet
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Is een remixSkyscraper wrote:jambekkie wrote:Als het allemaal kutplaten bevat zoals die 'Mammoth' Remix dan word het me toch een partij kut.
lijkt me niet dat ie een mashup op een album zet
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
remix van 2 nummers door elkaar? daar heb ik nog nooit van gehoord
Gebeurt weleens maar niet zo vaak. Op Neophyte records zijn er een aantal van dit soort remixen uitgebracht.Skyscraper wrote:remix van 2 nummers door elkaar? daar heb ik nog nooit van gehoord
Toch wel een van de bekendere voorbeelden in de hardstyle dacht ik zoSkyscraper wrote:remix van 2 nummers door elkaar? daar heb ik nog nooit van gehoord
View on YouTube
OT - Coone maakt hiermee wel een mooie stap natuurlijk om z'n muziek aan meer mensen te kunnen laten horen. Persoonlijk raakt de muziek van Coone mij niet echt en ik zou ook niet naar hem toegaan op een festival met meerdere podia. Maar alsnog een mooie stap en hoop voor hem dat hij dus daadwerkelijk zijn eigen muziek kan blijven maken. Anders is ie mooi in de aap gelogeerd
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Het komt heel sympatiek over, als alles dat werkelijk zo is lijkt dit me een hele mooie kans voor Coone en is dit natuurlijk een betere manier van hs worldwide dan die zooi van q-dance!