Active topics in Algemeen
Moderators
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
-
IHardtraxxer
- last seen Jun 2024
Vind ik ook wel, had m nog nooit gehoord, verder ook nooit wat meegedaan volgens mij...
-
G
vet nr idd!
knalt lekker
knalt lekker
Rot op met die kut vocals man! Het is geen focking New Kids ofzo..
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Bruut!
Ach ja gewoon voor een keer vind ik het niet zo erg.Dennis Aka Mash wrote:Rot op met die kut vocals man! Het is geen focking New Kids ofzo..
Die vocals van WTF gingen ook nergens over, maar dat hoort gewoon bij zo'n lomp nummer.
-
IHardtraxxer
- last seen Jun 2024
@Dennis:
Ik heb t niet over vocals...
Jezus! Hou die camera eens VAST!Izbut wrote:Tsjaa, wat moet ik hier nou van denken??
Intro klinkt wel bruut denk ik...
Mijn reactie was ook niet op jou gericht maar op The Prophet & Wildstylez die zo gek zijn om zo'n kut vocals te gebruiken.Izbut wrote:@Dennis:
Ze halen het niveau van hun eigen muziek naar beneden vind ik.
-
IHardtraxxer
- last seen Jun 2024
Nee snap ik, ik vind de vocal ook niet vet maar de rest wel, maja smaken verschillen he:P
-
IHardtraxxer
- last seen Jun 2024
Tsjaa is niet mijn filmpje;)maarten1410 wrote:Jezus! Hou die camera eens VAST!Izbut wrote:Tsjaa, wat moet ik hier nou van denken??
Intro klinkt wel bruut denk ik...
Ik kwam m toevallig tegen...
-
MHardtraxx Newbie
- 19 posts member since 2009
- last seen Sep 2012
Nee heb je gezien hoe oud dit liedje is, filmpje is van qrimetime 07/08. Heb je em ooit nog gehoord?:D ze hebben er dus niks meer mee gedaan.
was gewoon voor de grap denk ik.
was gewoon voor de grap denk ik.
-
IHardtraxxer
- last seen Jun 2024
Klopt, past in het rijtje Don't touch me/ Hardstyle leeft/Down with the hardstyle...
WTF is ook een kutnummer.dawasiknie wrote:Ach ja gewoon voor een keer vind ik het niet zo erg.Dennis Aka Mash wrote:Rot op met die kut vocals man! Het is geen focking New Kids ofzo..
Die vocals van WTF gingen ook nergens over, maar dat hoort gewoon bij zo'n lomp nummer.
WTF is bruut!Dennis Aka Mash wrote:WTF is ook een kutnummer.dawasiknie wrote:Ach ja gewoon voor een keer vind ik het niet zo erg.Dennis Aka Mash wrote:Rot op met die kut vocals man! Het is geen focking New Kids ofzo..
Eensch, vooral de pipi langkous versieAtraxisz wrote: WTF is bruut!
WTF is leuk voor kindjes van twaalf.. En die mash up al helemaal. No-offence tegen Jesper 
Waarom moet altijd alles zo serieus zijn? Keertje grappige vocals is gewoon leukDennis Aka Mash wrote:WTF is leuk voor kindjes van twaalf.. En die mash up al helemaal. No-offence tegen Jesper
Precies, gewoon leuk ook voor op feesten waar mensen niet veel van Hardstyle houden._dp_ wrote:Waarom moet altijd alles zo serieus zijn? Keertje grappige vocals is gewoon leukDennis Aka Mash wrote:WTF is leuk voor kindjes van twaalf.. En die mash up al helemaal. No-offence tegen Jesper
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ik vind WTF ook juist vette vocals, keertje wat anders. en t nummer knalt ook nog eens lekker!_dp_ wrote:Waarom moet altijd alles zo serieus zijn? Keertje grappige vocals is gewoon leukDennis Aka Mash wrote:WTF is leuk voor kindjes van twaalf.. En die mash up al helemaal. No-offence tegen Jesper