Hardtraxxer
126 posts member since 2010
last seen May 2016
Hierbij mijn nieuwe bootleg Adagio in D Minor van John Murphy. Het nummer heeft een behoorlijke lange break maar dat vond ik er wel bij passen :)

View on YouTube

View on SoundCloud
Last edited by Renounze on 25 Jun 2013 21:46, edited 1 time in total.
J
Hardtraxxer
79 posts member since 2012
last seen Jan 2017
Heel vet gedaan. Ben het met je eens dat een langere break erg goed klinkt! Af en toe hoor ik een puntje waar ik het misschien anders zou hebben gedaan. Ik vind je kick niet geweldig. Ik weet niet of je in G of G# bent begonnen, of het aan de frequenties ligt (tussen de 700-1000 net te hard staan). Maar voor de rest, top plaat, heel; gaaf gedaan en leuk de verschillende elementen met elkaar gecombineerd. Alleen voordat ik dat dacht was die al afgelopen! Maar niet elke plaat hoeft 6 á 7 minuten te duren.

over het algemeen: :thumbup:
Hardtraxxer
299 posts member since 2013
last seen Feb 2018
jaco0 wrote:Heel vet gedaan. Ben het met je eens dat een langere break erg goed klinkt! Af en toe hoor ik een puntje waar ik het misschien anders zou hebben gedaan. Ik vind je kick niet geweldig. Ik weet niet of je in G of G# bent begonnen, of het aan de frequenties ligt (tussen de 700-1000 net te hard staan). Maar voor de rest, top plaat, heel; gaaf gedaan en leuk de verschillende elementen met elkaar gecombineerd. Alleen voordat ik dat dacht was die al afgelopen! Maar niet elke plaat hoeft 6 á 7 minuten te duren.

Ben het volledig met je eens prima track! Heb ook geen moment de neiging gehad om hem door te spoelen. In het algemeen over je kick vind ik hem erg fijn! Ik ben geen expert in de hele 'kick' scene dus daar kan ik verder nirt over mee praten. Nogmaals ga ik mee un wat Jaco zegt. :thumbup:
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
FabienNieto wrote:
jaco0 wrote:Heel vet gedaan. Ben het met je eens dat een langere break erg goed klinkt! Af en toe hoor ik een puntje waar ik het misschien anders zou hebben gedaan. Ik vind je kick niet geweldig. Ik weet niet of je in G of G# bent begonnen, of het aan de frequenties ligt (tussen de 700-1000 net te hard staan). Maar voor de rest, top plaat, heel; gaaf gedaan en leuk de verschillende elementen met elkaar gecombineerd. Alleen voordat ik dat dacht was die al afgelopen! Maar niet elke plaat hoeft 6 á 7 minuten te duren.

Ben het volledig met je eens prima track! Heb ook geen moment de neiging gehad om hem door te spoelen. In het algemeen over je kick vind ik hem erg fijn! Ik ben geen expert in de hele 'kick' scene dus daar kan ik verder nirt over mee praten. Nogmaals ga ik mee un wat Jaco zegt. :thumbup:
:P

over de track: Zeer lekker:) keep it up:D
Hardtraxxer
126 posts member since 2010
last seen May 2016
Bedankt voor de feedback ik ga er wat mee doen :)