niemand opgemerkt dat het mixen belabberd slecht is? 
Titatovenaar wrote:niemand opgemerkt dat het mixen belabberd slecht is?
Titatovenaar wrote:niemand opgemerkt dat het mixen belabberd slecht is?
Schijnt dat de CD-spelers ook niet helemaal naar behoren werkten.Titatovenaar wrote:niemand opgemerkt dat het mixen belabberd slecht is?
Niet helemaal? o0 had je dat niet gehoort tijdens de set van Zany? toen waren die dingen egt helemaal naar de klotuhKhadber wrote:Schijnt dat de CD-spelers ook niet helemaal naar behoren werkten.
1 ja, maar dat wil niet zeggen dat de rest dan automatisch ook kut werkt. Maar in dit geval schenen ze echt verschrikkelijk te werken.The Ace of Bass wrote:Niet helemaal? o0 had je dat niet gehoort tijdens de set van Zany? toen waren die dingen egt helemaal naar de klotuhKhadber wrote:Schijnt dat de CD-spelers ook niet helemaal naar behoren werkten.
foei dat is inderdaad niet helemaal correct:P gelukkig krijgt hij hem nog wel enigzins in de richting aan het eind, maar zal wel aan de spelers hebben gelegen als ik dat zo leesDJMarino wrote:Redelijke set als je het mij vraagt,,
En dan de beatmatches,, de meeste zijn goed maar er zitten er ook tussen die gewoon niet kloppen neem: just as easy -> tonight.
niet vaak noisecontrollers geluisted! OH tour :') nog nooit zo'n slechte set gehoordLove_Fulfilled wrote:Nog nooit zulk slecht mixwerk gehoord van de NC..!! Tracklist is oké
!!
Ik heb nog nooit een goede set gehoord van NC hoorTimmer wrote:niet vaak noisecontrollers geluisted! OH tour :') nog nooit zo'n slechte set gehoordLove_Fulfilled wrote:Nog nooit zulk slecht mixwerk gehoord van de NC..!! Tracklist is oké
!!
Nope, t is gewoon Repesteeltje. zo staat het in de top 10 van NCJolleNL wrote:Die Repesteeltje moet dat niet RepeLsteeltje zijn? Verder is de TL wel vet maar het mixen minder.. Toch wel leuk voor op je mp3 speler/mobiel/ding.
NC live = laptop + 2 usb kabels en dan de liedjes inladen ipv ceedeetjes er in gooienTeknizion wrote:Ik heb nog nooit een goede set gehoord van NC hoorTimmer wrote:niet vaak noisecontrollers geluisted! OH tour :') nog nooit zo'n slechte set gehoordLove_Fulfilled wrote:Nog nooit zulk slecht mixwerk gehoord van de NC..!! Tracklist is oké
!!
Komt denk ik vooral omdat ze altijd LIVE draaien, en het dan vooral crossfadertje naar links en naar rechts gooien is.