Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
D-Mind gast rot op met je meukstyle troep. Je zult nooit iets bereiken in deze scene hoe hard je het ook probeert.

D-Mind :')
Hardtraxxer
956 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Niet echt mijn ding..
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
dit is gewoon echt slecht, snap niet dat hij niet gewoon meer tijd in 1 track steekt, dan kan er denk ik nog best iets leuks uit komen :thumbdown:
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 12 days ago
Altijd het lachertje van de scene deze vent :lol:
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Red Death was een heule vette plaat, ondanks dat de mastering te wensen over liet. Dit spreekt mij verder niet aan..
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Stuk voor stuk complete boutplaten.
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Na de remix van Disaster had ik wel hoop voor D-Mind, maar dat was valse hoop :P
T
Hardtraxxer
86 posts member since 2009
last seen Oct 2013
Off

Dit is echt belachelijk hoe sommige mensen hierop reageren. Wat heeft deze kerel eraan dat je hem gaat afzeiken. Ik bedoel als jij met je grote bek even een lullig commentje neer zet maar het niet eens weet te onderbouwen kun je net zo goed niks plaatsen.

OT

Hij slaat vaak de plank mis inderdaad. die hoge pitchkicks ben ik niet zo van. Je ziet wel dat hij creativiteit probeert te maken en diversiteit. Het komt er nog niet helemaal goed uit maar het begin is er. Succes met je label D-mind.
Hardtraxxer
742 posts member since 2009
last seen Nov 2023
is het voor mij allemaal net niet helaas. en wat kijkt die D-Mind in zijn video clip down uit z'n ogen, kon wel net een joint gerookt hebben ;)
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Dit meen je niet.... echt waar, toen ik de eerste kick van die intro hoorde (v/ bittersweet symphony), zette ik het uit en redde ik net op tijd mijn leven. Guess what, heb ik voor de grap nog een beetje verder geluisterd / geskipt en ik vraag me af .... hoe kan je dit goed vinden?

ThaMaster wrote:Je ziet wel dat hij creativiteit probeert te maken en diversiteit.
Leg eens uit ... ik "zie" het namelijk niet.
Oxygene wrote:Er zitten best een aantal goede melodieën tussen. Wil niet zeggen dat ze me allemaal bevallen, maar er zit zeker wel talent. ;)
Dit meen je niet? :') Als je een paar leuke melodietjes kan maken, heb je nog geen talent.
Teknizion wrote:View on YouTube
Waarom zit Code Black in deze clip ? XD
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 12 days ago
joho haattraxx to da max op deze vent... wat maakt D-Mind met zijn pitchkicks slechter als Wasted Penguinz/Omegatypez/Atmozfears etc. etc. ik hoor het verschil niet, behalve dan dat op sommige momenten de mastering wat minder is.
L
Hardtraxxer
855 posts member since 2010
last seen Dec 2014
Distinctive wrote:joho haattraxx to da max op deze vent... wat maakt D-Mind met zijn pitchkicks slechter als Wasted Penguinz/Omegatypez/Atmozfears etc. etc. ik hoor het verschil niet, behalve dan dat op sommige momenten de mastering wat minder is.
de kwaliteit
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
View on YouTube ^^
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Festuca wrote:View on YouTube ^^
Vette track, 2de deel v/d track hoefde niet :P