Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Almighty wrote:
TiMOTHYb wrote:View on YouTube
Heeft dit nummer verder ook wat met dat voorval te maken?
Nee dat was volgens mij voor Michael Jackson
Jup was voor micheal jackson kijk het origineel maar van better on the otherside.
T
knotsjebilly wrote:
DarkestSymphony wrote:overdrijven kan ook.. dat gevoel valt heel erg mee als ik de track luister.. heb deze nog nooit live gehoord en geluisterd tot net maar ben er niet zo over te spreken als andere die hier over klaarkomen ;)
Ik heb ook het idee dat hier niet zoveel gevoel in zit, wel een mooie tribute!
Als je zelf iemand dierbaars bent verloren in je leven dan weet je wat deze track betekend.
En met wat voor gevoel ze deze track hebben gemaakt.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
D-Teq wrote:
jambekkie wrote:
knotsjebilly wrote: Ik heb ook het idee dat hier niet zoveel gevoel in zit, wel een mooie tribute!
Jammer dat mensen hier zulke reacties neerzetten.
Hoezo is dat jammer? Mogen zij hun mening niet geven? Als zij de track niet veel gevoel vinden hebben mogen ze dat toch zeggen... kom op zeg. Wil nog niet zeggen dat ze geen respect hebben voor hetgeen wat er achter zit :/ .
Ik vind gewoon niet dat mensen op die manier moeten oordelen over deze track als deze track met zo'n reden is gemaakt!
En dan al helemaal niet moeten zeggen dat er geen gevoel in zit!
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Dus... als ik het goed begrijp mag niemand negatief zijn over een track als het te maken heeft met een sterfgeval? In dat geval zijn mijn komende 50 platen ene tribute aan Amy Winehouse ^^
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
wesskeej wrote:Als je zelf iemand dierbaars bent verloren in je leven dan weet je wat deze track betekend.
Dat is natuurlijk onzin.

Ook wanneer je dierbaren bent verloren, zoals ik, kan deze track je nog steeds niets doen.

Ik vind het een leeg, kaal trackje, helaas, maar mooi dat ze zoiets hebben gedaan voor die jongen.
Hardtraxx Beheerder
last seen 3 days ago
hoebedoelje wrote:
wesskeej wrote:Als je zelf iemand dierbaars bent verloren in je leven dan weet je wat deze track betekend.
Dat is natuurlijk onzin.

Ook wanneer je dierbaren bent verloren, zoals ik, kan deze track je nog steeds niets doen.

Ik vind het een leeg, kaal trackje, helaas, maar mooi dat ze zoiets hebben gedaan voor die jongen.
Je gebruikersnaam kwam wel mooi van pas hier XDXD
Hardtraxxer
69 posts member since 2008
last seen Feb 2026
:bomb: :worship:
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
jambekkie wrote:
D-Teq wrote:
jambekkie wrote: Jammer dat mensen hier zulke reacties neerzetten.
Hoezo is dat jammer? Mogen zij hun mening niet geven? Als zij de track niet veel gevoel vinden hebben mogen ze dat toch zeggen... kom op zeg. Wil nog niet zeggen dat ze geen respect hebben voor hetgeen wat er achter zit :/ .
Ik vind gewoon niet dat mensen op die manier moeten oordelen over deze track als deze track met zo'n reden is gemaakt!
En dan al helemaal niet moeten zeggen dat er geen gevoel in zit!
Nou nu ga ik iets zeggen wat misschien heel bot overkomt, maar ik werk als IC-verpleegkundige. Per maand sterven er nogal wat mensen op mijn afdeling en ik kijk misschien anders tegen sterven aan ofzo...
Ik vind het gebaar en de tribute heel mooi hoor. Maar moet ik de track professioneel beoordelen dan vind ik deze nogal leeg...
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Skedoedelefloeps wrote:Dus... als ik het goed begrijp mag niemand negatief zijn over een track als het te maken heeft met een sterfgeval? In dat geval zijn mijn komende 50 platen ene tribute aan Amy Winehouse ^^
:lol:
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
iemand zippy? Wetransfer doet et niet bij mij.
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Danny H wrote:iemand zippy? Wetransfer doet et niet bij mij.
http://www46.zippyshare.com/v/70093358/file.html
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Hij gaat better on the otherside weggeven bij zoveel likes.
Hardtraxx Beheerder
last seen 3 days ago
TiMOTHYb wrote:Hij gaat better on the otherside weggeven bij zoveel likes.
las je dat op zijn facebook?
Donateur
last seen Aug 2024
Twitter, en Fanatics wil die ook releasen. Komt gratis met de remix.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
TiMOTHYb wrote:Twitter, en Fanatics wil die ook releasen. Komt gratis met de remix.
Wat was de bron eigenlijk? Geen twitter of facebook.
hmmm wat hebben we nog meer?
Donateur
last seen Aug 2024
TWitterwer
D
@Jambekkie; waarom zou ik niet zo op de track mogen reageren? als ik mijn mening erover wil geven en als mijn mening dan is dat er geen tot weinig gevoel in de track zit dan kan ik wel iets anders gaan typen maar liegen tegen mezelf en tegen anders schiet ik ook niks mee op en overigens heb ik echt alle respect voor de gedachte erachter! maar jammer genoeg zit er niet zoveel gevoel in dan dat ik dacht ;)
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
_0_ Kippenvel iedere keer weer bij deze plaat (L)
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Iemand die deze nog heeft?
Hardtraxx Veteran
3208 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Fusionmania wrote:Google is je vriend! :P
http://www65.zippyshare.com/view.jsp?lo ... y=39923828