Klinkt teveel als Taio Cruz inderdaad
Maar vind t geen meuk ofzo.
Related topics
- View the latest post: Zygoma & Paze - Wish Come True (Official Wish Come True Anthem 2017)
- View the latest post: Frontliner - What You Come For
- View the latest post: Frontliner - Come To Me (KIU025)
- View the latest post: Frontliner - Come On! (Radio Edit)
- View the latest post: Frontliner ft John Harris - Never Come Down (Q-Base 2012 Live Edit)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Essive - Find my Way (NEXT230)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Unload & Incult - Scumbag (Dirty Dog) (ACR??)
Moderators
Dat ie For The People maar eens uitbrengt.
Ik heb geen muzikale achtergrond, maar 2:17 klinkt in mijn oren vals. Maar het zal vast wel weer iets van dissonant zijn oid.PNXRMX wrote:Vals? Wat?
Die heeft ie ooit toch al als een free weggegeven?wootum wrote:Dat ie For The People maar eens uitbrengt.
Ja, zonder (mix)intro/outro en 2e climax. Hij zou nog full uitgebracht worden iig.Luca77 wrote:Die heeft ie ooit toch al als een free weggegeven?wootum wrote:Dat ie For The People maar eens uitbrengt.
Het hoogtepunt van de beste man is nog maar net voorbij en het dieptepunt nadert al weer. Wat een troep dit. En ja, het moment waarop die twee melo's door elkaar heen gaan klinkt ook in mijn oren vals.
Release datum: 25-02-2013
Bron: Frontliner facebook
EDIT: Laat maar, stond er al
Bron: Frontliner facebook
EDIT: Laat maar, stond er al
Ja sorry hoor. Hij zei dat vandaag, dus dacht dat het nog niet bekend wasElexz wrote:
Klinkt wel aardig, maar het niveau van de eerste paar releases wordt helaas niet gehaald. Die waren briljant, dit is zeker goed, maar niet op dat niveau.
-
J
@ Hardstyle.com
Volgens mij 2 melodieen in dezelfde key over elkaar heen. Niet vals of dissonant, voor zover ik weet dan, maar gewoon ingewikkeld.Lyst wrote:Ik heb geen muzikale achtergrond, maar 2:17 klinkt in mijn oren vals. Maar het zal vast wel weer iets van dissonant zijn oid.PNXRMX wrote:Vals? Wat?
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Frontliner mag nu wel weer met wat nieuws komen, die auto-tune achtige synths zijn nogal vermoeiend.
Aantal keer geluisterd nu en sluit me hier bij aan. Niet zo denderend als z'n voorgaande tracks.Khadber wrote:Klinkt wel aardig, maar het niveau van de eerste paar releases wordt helaas niet gehaald. Die waren briljant, dit is zeker goed, maar niet op dat niveau.
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Lekker nummer hoor 
Mhuaa, veels te happy, ene kant geeft het wel een good feeling mee maar ontbreekt wel een flinke portie drive voor mij.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 12 days ago
Dit is het niveau wat hij met zijn album haalde, hopelijk komt hij gewoon weer back on track.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Mwah... weer hetzelfde recept, ditmaal minder goed uitgevoerd.
Frontliner begint me laatste half jaar weer flink te boeien, heerlijk stijltje!
Ook al is het regelmatig beetje hetzelfde recept, mij maakt hij er wel vrolijk mee
Deze gaat dus ook mee!
Ook al is het regelmatig beetje hetzelfde recept, mij maakt hij er wel vrolijk mee
Deze gaat dus ook mee!
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Die haperingen in de melodie vind ik niks, een andere synth mag ook wel weer eens...
Nee dit is absoluut geen niveau'tje Halo's, Symbols. Vooral de stuiterkicks mogen van mij wel beter.
Nee dit is absoluut geen niveau'tje Halo's, Symbols. Vooral de stuiterkicks mogen van mij wel beter.