Ik vind je kicks niet echt geweldig maar ik vind het wel een lekker plaatje zal 'em zeker vaker gaan draaien. Vind sommige sounds ook nog een beetje dof (weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven).
Maar in ieder geval ga zo door
Nee track nooit geluisterd sorrywrote:In mijn ogen een slechte/trage ''remake'' van coone-fearless..
Festuca - Body Mover 1:15
Coone fearless 2:10
[youtube][/youtube]
vind hem er totaal niet op lijkenwrote:Heeft alleen zelfde soort sfeertje maar lijkt er verder niet echt op..
Right nog nooitwrote:Serieusheb alleen de titel een keer gezien, nooit geluisterd! zal hem zo ff luisteren
Edit:
lijkt er niet echt op imo
Heb zelf alleen nog maar de intro van die fearless 2012 gehoord, zo vreemd is het niet dat hij 'm nog nooit gehoord heeft.wrote:Daar geloof ik werkelijk geen pepernoot van dat je die track nooit gehoord hebt. Als het sarcastisch bedoeld was mag je voortaan wat duidelijker zijn. Hiermee zeg ik overigens niet dat je de melodie nageaapt hebt al lijkt hij er wel redelijk op.
Natuurlijk is het niet een kopie ofz. Maar als je zelf al niet kan horen dat die stukjes erg op elkaar lijkenwrote:Nope, en ookal had ik hem geluisterd 2 compleet andere platen xD
thx!wrote:Wat een gejank weer. Het lijkt er totaal niet op dus hou maar op met zeuren. Al zou het er wel op lijken BOEIEND.
Vette plaat, je gaat met sprongen vooruit!
Een bezoekje brengen aan de audicien zou niet verkeerd zijn.wrote:Het lijkt er totaal niet op dus hou maar op met zeuren.